اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان:

آرای سرنوشت‌ساز مردم به دقت صیانت و حفاظت خواهد شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان گفت: آرای سرنوشت‌ساز مردم به دقت صیانت و حفاظت خواهد شد.

آرای سرنوشت‌ساز مردم به دقت صیانت و حفاظت خواهد شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، ولی‌الله اصغری عصر امروز در حاشیه چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای پایانی سال جاری مهمترین مسئله برای نظام، برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی افزود: برگزاری انتخاباتی سالم و بدون چالش از مهمترین وظایف دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است.
این مسئول گفت: در این راستا همچنین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله مقبولیت نظام از سوی مردم بوده و باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام خواهد شد.
اصغری افزود: دشمنان ایران اسلامی برگزاری انتخابات را فرصت مناسبی برای ایجاد چالش برعلیه نظام و ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانند لذا حضور گسترده مردم در این انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات بهارستان تاکید کرد: حضور بیش از 40 میلیون مردم انقلابی ایران اسلامی در خرداد 88 در پای صندوق‌های رای تمام جهانیان را بهت زده کرد، در حالی که در اکثر کشورها حضور و مشارکت مردم در انتخابات قریب به 30 تا 40 درصد واجدین شرایط می‌رسد.
وی افزود: از لوازم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، امانتداری و بی‌طرفی مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است، مردم باید اطمینان داشته باشند و بدانند که هیچ یک از دست‌اندرکاران وابسته به فرد یا گروه و حزبی نبوده و از آرای سرنوشت‌ساز مردم به دقت صیانت و حفاظت خواهد شد.
اصغری بیان داشت: مردم بدانند که یک رای آنها در تعیین سرنوشت نماینده اصلح‌تر سرنوشت‌ساز خواهد بود و کمال بی‌طرفی دست‌اندرکاران انتخابات باید برای همگان نمایان و هویدا گردد.
در ادامه این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان جدید التاسیس بهارستان از عملکرد دستگاه مطبوع خود گزارشی ارائه نمودند و در خاتمه از دو تن از پدران شهدای این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ارزنده، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول