اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

برپایی کارگاه بازی و خلاقیت فکرآرای خلاق

خبرگزاری فارس: کارگاه بازی و خلاقیت فکر آرای خلاق با همکاری کانون بانوان و خانواده توسط یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و فناوری قیروکارزین در این شهرستان برپا شد.

برپایی کارگاه بازی و خلاقیت فکرآرای خلاق
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مریم افتخاری مسئول برگزاری این کارگاه و مدیرعامل شرکت بازی و خلاقیت فکرآرای خلاق مستقر در مرکز رشد و فناوری قیروکارزین صبح امروز در حاشیه برپایی این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه بازی و خلاقیت با ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد فکری کودکان و نوجوانان و ارائه آموزش‌های مناسب به مادران و ایجاد تعامل بین مادر و فرزند ضمن بهبود روابط اعضای خانواده و تعدیل فرهنگ استفاده از بازی‌های رایانه‌ای امکانات لازم را برای پیشرفت درسی کودکان و نوجوانان و بالا بردن سطح فکری آنان به وجود می‌آورد.
وی عنوان کرد: با توجه به این که در این شهرستان امکان فعالیت‌های تفریحی برای دختران محدود است این کارگاه فعالیت‌های تفریحی، فرهنگی و فکری را به دختران معرفی می‌کند.
افتخاری با اشاره به خدمات این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری قیروکارزین در زمینه طراحی و راه‌اندازی خانه بازی، ایستگاه خلاقیت و تفکر، برگزاری نمایشگاه‌ها و ارائه خدمات پشتیبانی به مراکز آموزشی و فرهنگی بیان داشت: ارائه برترین بازی‌های برگزیده آموزشی فکری جهانی، برگزاری کارگاه‌های آموزش رایگان بازی‌های خلاق فکری، مشاوره به خانواده‌ها در راستای پرورش مهارت فرزندان و انتخاب بازی متناسب با شخصیت آنان، برگزاری مسابقه‌های ورزشی فکری برای کودکان، نوجوانان و جوانان به صورت حضوری و اینترنتی و همچنین اتاق ویژه ارائه محصولات به صورت امانی و ارائه وسایل کمک آموزشی در تعلیم مفاهیم بنیادین علمی و به ویژه ریاضی از فعالیت‌های شرکت برگزار کننده این کارگاه است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه بازی و خلاقیت فکرآرای خلاق ادامه داد: پرورش مهارت‌هایی مانند برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، تمرکز، پیش‌بینی، نظم‌پذیری و استدلال و حل مسئله، تقویت مهارت‌هایی مانند صبر، انتقادپذیری، تلاش سازنده و اعتماد به نفس، بهبود روابط اعضای خانواده، کاربرد کمک آموزشی در تعلیم مفاهیم علمی و ریاضی و کمک به رفع مشکلات آموزشی و درمان اختلالات یادگیری از جمله اهداف مهم این کارگاه است.
افتخاری در پایان بازی را به عنوان یکی از مفیدترین راه‌های پرورش مهارت‌های فکری و شخصیتی دانست و اذعان داشت: این کارگاه بازی و خلاقیت فکرآرای خلاق با همکاری کانون بانوان و خانواده در مرکز رشد و فناوری قیروکارزین دایر است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول