اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

اختصاص 95 شعبه برای اخذ آرای مردم قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از اختصاص 95 شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم این شهرستان در نهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد.

اختصاص 95 شعبه برای اخذ آرای مردم قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج نادر فخری ظهر امروز در جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهارداشت: 51 شعبه از این تعداد ثابت و 44 شعبه آن نیز سیار خواهد بود.

* تشکیل شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در قروه
وی در ادامه از تشکیل یک شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: امکانات لازم برای صیانت از آرای مردم در این شهرستان فراهم شده است.
فرماندار قروه با بیان اینکه کار نظارت بر مراحل مختلف انتخابات مجلس نهم در این شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: آرای مردم به عنوان امانتی سنگین در نزد مجریان و ناظران انتخاباتی است و همه خود را موظف به امانت‌داری می‌دانند.
فخری با اعلام این مطلب که برای برگزاری انتخابات باشکوه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شده است، یادآورشد: امیدواریم با لطف خدا انتخاباتی سالم با حضور گسترده مردم برگزار کنیم.
وی از برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان نمونه بارز مردم سالاری دینی نام برد و افزود: حضور همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف طی گذشت بیش از سه دهه توانسته است با برخورداری از پشتوانه و آرای مردمی، در انتخابات مختلف تائیدی محکم بر اهداف و سیاست‌های نظام مقدس اسلامی باشد.
فرماندار قروه با مهم خواندن بحث انتخابات در شرایط کنونی، افزود: انتخابات یکی از صحنه‌های پرشوری است که فرصت‌های زیادی را برای نظام جلوه‌گر می‌سازد.
وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در عرصه ایران اسلامی با در‌ک صحیح شرایط این فرصت‌ها را به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زنند‌ و با اراده و شعور بالای سیاسی حساسیت هر مقطع زمانی را در طول انقلاب اسلامی درک کرده و در طول این سالیان حماسه حضور در 30 انتخابات را با شورتر از قبل به نمایش گذاشته‌اند‌.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول