اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور

آلومینیومی‌ها مقابل کاشانی‌ها خم شدند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال توانست مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس به برتری سه بر صفر دست یابد.

آلومینیومی‌ها مقابل کاشانی‌ها خم شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دو تیم باریج اسانس کاشان و آلومینیوم المهدی بندرعباس شامگاه امروز در سالن خالی از تماشاگر تختی کاشان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشانی توانست بر میهمان بندرعباسی خود با نتیجه سه بر صفر چیره شود.

در این بازی که قضاوت آن را حمید راهجردیان به عنوان داور اول و علیرضا قریب در نقش داور دوم بر عهده داشتند باریج اسانس کاشان توانست در گیم اول با ارائه یک بازی خوب حریف خود را با نتیجه 25 بر 20 شکست دهد.

در گیم دوم تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس توانست بازی بهتری نسبت به گیم نخست از خود نشان دهد و در مقاطعی بازی نیز عملکرد بهتری نسبت به حریف کاشانی خود داشته باشد اما در نهایت این تیم باریج اسانس بود که با انجام یک بازی هوشمندانه توانست گیم دوم را نیز با نتیجه 30 بر 28 به نام خود ثبت کند.

در گیم سوم نیز این باریجی‌ها بودند که با تحمیل کردن بازی خود به حریف، این گیم را با نتیجه مشابه گیم نخست با پیروزی رسانده و در نهایت فاتح این دیدار لقب گیرند.  

در این دیدار که شهباز صدر و اکبر مرادی به ترتیب به عنوان نماینده فدراسیون و ناظر ویژه کار نظارت را بر عهده داشتند از حسن صنوبری و امیر غفور بازیکنان تیم باریج اسانس می‌توان به عنوان ستاره‌های باریج اسانس یاد کرد.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول