اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال

میزان خراسان رضوی به مصاف آلومینیوم المهدی می‌رود

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی به مصاف آلومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود.

میزان خراسان رضوی به مصاف آلومینیوم المهدی می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 14دی‌ماه تیم‌های موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی و آلومینیوم المهدی بندرعباس به مصاف هم می‌روند.
تیم میزان خراسان‌رضوی به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر والیبال امسال نخستین سال فعالیت خود را با نام جدید آغاز کرده است و نتایج این تیم در لیگ امسال دارای نوسانات زیادی بوده است.
این تیم در ابتدای شروع مسابقات در برابر تیم‌های قدرتمند قرار گرفت و در پنج هفته نخست 5 شکست را متحمل شد اما در ادامه مسابقات به روند مطلوبی بازگشت و در اواسط فصل چهار پیروزی پیاپی را به دست آورد.
این تیم هفته گذشته در دیدار دوازدهم خود در این رقابت‌ها در برابر تیم قدرتمند و کهکشانی گیتی‌پسند اصفهان نمایش خوب و قابل قبولی داشت و از این تیم یک گیم گرفت و در نهایت متحمل شکست 3 بر یک شد.
شاگردان جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم میزان خراسان‌رضوی در حالی به مصاف آلومینیوم ‌المهدی می‌روند که هم‌اکنون در جدول 14 تیمی مسابقه‌ها با کسب 11 امتیاز از 11 بازی در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارند و نماینده بندرعباس نیز با 8 امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.
علاوه بر دیدار تیم‌های میزان خراسان‌رضوی و آلومینیوم المهدی بندرعباس 6 دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار صدرنشین مسابقات، سایپا البرز به مصاف کاله‌آمل می‌رود.
انتهای پیام/ی30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول