اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور

باریج اسانس کاشان حریف جنوبی‌ها نشد

خبرگزاری فارس: در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، باریج اسانس کاشان مغلوب تیم قعرنشین مناطق نفت‌خیز جنوب شد.

باریج اسانس کاشان حریف جنوبی‌ها نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، چهارشنبه شب دو تیم والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب و باریج اسانس کاشان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در سالن تختی کاشان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم جنوبی بود که توانست با نتیجه سه بر یک بر نماینده کاشان غلبه کند.
تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در حالی این پیروزی را به دست آورد که تمام بازی‌های گذشته خود را با باخت به پایان رسانده بود و با انجام 11 بازی و کسب تنها سه امتیاز به دلیل معدل پوئن بهتر نسبت به تیم ته جدولی کرمان در جایگاه سیزدهم ایستاده بود.
در این بازی باریج اسانس کاشان گیم‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 23 به حریف خود واگذار کرد و تنها در گیم سوم توانست با نتیجه 25 بر 16 به پیروزی برسد تا دست خالی از این بازی خانگی بیرون آید.
این دیدار را نادر انصاری و احمد سرمست قضاوت کردند و محمد حسین خوشدل نماینده فدراسیون والیبال نیز کار نظارت در این مسابقه حساس را برعهده داشت.
یکی از نکات قابل توجه این دیدار تقابل دستیاران ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود که میرمصطفی شجاعی و رضا ابراهیمی را روی نیمکت رهبری دو تیم قرار داده بود.
استقبال کم‌نظیر کاشانی‌ها از این دیدار را نیز می‌توان به صحنه‌های جالب این دیدار اضافه کرد که مسئولان برگزاری مسابقه را مجبور به قفل کردن درب ورودی ورزشگاه در اواخر گیم نخست کرد که البته این وضعیت به علت ازدحام بیش از حد تماشاگران تنها تا اواسط گیم سوم توانست دوام داشته باشد.
اما شعارهای تماشاگران باریج اسانس که نسبت به عملکرد نامطلوب تیم خود در این بازی و در فصل جاری معترض بودند در کنار اعلام حمایت از میر مصطفی شجاعی سرمربی باریج اسانس کاشان حاشیه‌های جالبی را در پایان بازی به وجود آورد.
انتهای پیام/صا30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول