اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

کاله مازندران بدون تماشاگر آلومینیوم المهدی را مغلوب کرد

خبرگزاری فارس: کاله مازندران در دیدار بدون تماشاگر هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، آلومینیوم المهدی بندرعباس را با شکست سنگینی بدرقه کرد.

کاله مازندران بدون تماشاگر آلومینیوم المهدی را مغلوب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کاله مازندران در دیدار بدون تماشاگر هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 چهارشنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل آلومینیوم المهدی بندرعباس را با شکست سنگینی بدرقه کرد.
این نخستین دیداری بود که کاله مازندران در خانه سالن بدون تماشاگر را تجربه می‌کرد.
تنها نماینده مازندران در این مسابقات توانست تیم قعرنشین آلومینیوم المهدی بندرعباس را در سه گیم متوالی و با اختلاف امتیاز فاحش (25 بر 17) ، (25 بر 14) و (25 بر 18) با شکست بدرقه کند.
نماینده و ناظر فدراسیون والیبال اسماعیل صباغ از پیشکسوتان نامی والیبال کشورمان بود همچنین اصغر کاظمی و وحید پورکاشیان داوران این دیدار بودند و کار قضاوت را بر عهده داشتند.
کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی و همکاری دستیارانش محمد شریعتی و آرنندو دامیان بازیکنان ملی‌پوش و نامی نظیر علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، گایداراسکی، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی را در ترکیب داشت.
در مقابل آلومینیوم المهدی نیز با هدایت فرهاد اعرابی بازیکنانی همچون مهدی باقری، مرتضی بخشی، امین کلته، محمدرضا قورت بیگلو و داود زارعیان را در روزی که استانیسلاو پتکف و الکساندر گوریاتکف به خاطر عدم پرداخت حقوق و مشکلات مالی به کشورشان بلغارستان بازگشتند و  رامین بابایی و توحید دادرس دو مصدوم بزرگ تیم‌شان بودند، به کارگیری کرد.
برخلاف تصمیم‌هایی که مسئولان اداره تربیت بدنی آمل و مسئولان باشگاه کاله مازندران مبنی بر عدم حضور خبرنگار در سالن برگزاری بدون تماشاگر مسابقه گرفتند، در دقایق آخر قبل از آغاز بازی این نظر تغییر کرده و پوشش این دیدار با حضور خبرنگاران آملی همراه بود.
برخلاف برخی خبرگزاری و رسانه‌ها که اعلام کردند این دیدار به طور مستقیم از صدا و سیمای مازندران شبکه استانی تبرستان پخش می‌شود ما در تماس دو روز گذشته با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان خبر دادیم که پخش زنده تلویزیونی این دیدار انجام نمی‌شود و این امر نیز با حضور نیافتن دوربین‌های صدا و سیما در سالن مسابقه محقق شد.
از نکات جالب توجه این دیدار، تقدیر باشگاه کاله از محمد قورت بیگلو بازیکن سابق این تیم بود که هم‌اکنون در آلومینیوم توپ می‌زند.
فرماندار آمل نیز از نزدیک بازی تنها نماینده مازندران را زیر نظر داشت.
کاله مازندران با توجه به دو شکست متوالی هفته‌های گذشته مقابل باریج اسانس کاشان و گیتی‌پسند اصفهان با این پیروزی تا حدودی از حاشیه‌ها خود را دور کرد.
هم‌اکنون در جدول این دوره از رقابت‌ها بعد از سایپای البرز صدرنشین، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و کاله مازندران رده‌های دوم تا چهارم را از آن خود کرده‌اند.
تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس که در قعر جدول این رقابت‌ها بسر می‌برد کماکان رتبه دوازدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر را از آن خود کرده است.
کاله مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال که آخرین هفته دور رفت لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار نیم فصل اول به مصاف سایپای البرز صدرنشین می‌رود و در کرج میهمان این تیم قدرتمند است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول