اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز تورنمنت چهارجانبه تهران رقم خورد؛

ایجاد شگفتی با شکست کاله مازندران مقابل باریج اسانس

خبرگزاری فارس: در دومین روز تورنمنت 4 جانبه تهران، کاله مازندران با نتیجه سه بر دو از تیم باریج اسانس کاشان شکست را پذیرفت تا نخستین شگفتی این دوره از رقابت‌های تدارکاتی رقم بخورد.

ایجاد شگفتی با شکست کاله مازندران مقابل باریج اسانس
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دومین روز تورنمنت چهارجانبه والیبال تهران که با هدف آمادگی هرچه بیشتر تیم‌ها برای حضور مقتدرانه در فصل جدید لیگ برتر انجام می‌شود با شکست کاله مازندران از باریج اسانس کاشان دنبال شد.
این دوره از رقابت‌ها که از روز چهارشنبه کار خود را آغاز کرد شامگاه گذشته با رویارویی کاله مازندران مقابل باریج اسانس کاشان و همچنین دیدار سایپا البرز با بانک کشاورزی دومین روز خود را پشت سر گذاشت.
در دیداری شگفتی‌ساز کاله که از بازیکنانی همچون فرهاد نظری افشار، علیرضا نادی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، حمزه زرینی، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده و گایدارسکی بهره می‌برد، در دیداری تدارکاتی با نتیجه سه بر دو مقابل باریج اسانس متحمل شکست شد.
نماینده مازندران تنها در گیم‌های دوم و چهارم با امتیاز مشابه (25 بر 20) به برتری رسید ولی در مقابل این تیم کاشانی بود که با امتیاز (25 بر 21) گیم‌های اول و سوم را از آن خود کرد و در نهایت با امتیاز (15 بر 13) در گیم پنجم این بازی را با نتیجه سه بر دو به سود خود پایان برد.
در دیگر دیدار دومین روز این دوره از رقابت‌ها تیم والیبال سایپای البرز با بانک کشاورزی تهران مصاف می‌کند.
جمعه روز پایانی این تورنمنت سه روزه است که در آن کاله مازندران با سایپای البرز و باریج اسانس کاشان با بانک کشاورزی دیدار می‌کند.
به گزارش فارس، کاله مازندران فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان را 27 مهرماه سال جاری در تبریز برگزار می‌کند و به مصاف تراکتورسازی می‌رود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول