اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون سرمربی و ستاره ملی‌پوش؛

باریج اسانس کاشان عازم ارومیه شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال باریج اسانس کاشان در غیاب میرمصطفی شجاعی سرمربی و امیر غفور ستاره ملی‌پوش خود عازم ارومیه شد.

باریج اسانس کاشان عازم ارومیه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم  والیبال باریج اسانس کاشان در حالی دقایقی پیش برای رویارویی با تیم والیبال شهرداری ارومیه عازم این شهرستان شد که سرمربی موفق سال گذشته و بازیکن توانمند و ملی‌پوش خود را در این سفر به همراه نداشت.
سرپرست باریج اسانس کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در مورد دلیل عدم حضور سرمربی و بازیکن باریج اسانس کاشان در سفر به ارومیه اظهار کرد: میرمصطفی شجاعی سرمربی باریج اسانس کاشان که به‌عنوان یکی از دستیاران خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته‌است به همراه امیر غفور بازیکن ارزنده تیم ملی باید در جلسه‌ای جهت دیدار بازیکنان و کادر تیم ملی والیبال با رئیس جمهور ترتیب داده شده حضور داشته باشند و به همین دلیل در این سفر همراه تیم نیستند و بعد از مراسم دیدار با ریاست جمهوری به طور مستقیم عازم ارومیه شده و به جمع بازیکنان باریج اسانس کاشان می‌پیوندند.
سید مجید اعتماد حسینی در ادامه در خصوص وضعیت تیم والیبال باریج اسانس کاشان برای دیدار با حریف ارومیه‌ای خود خاطرنشان کرد: بازیکنان باریج اسانس کاشان با توجه به جوان بودن تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و این خواسته و اراده تیمی خود را در مسابقات چهار جانبه تهران با شکست تیم‌های پرمهره کاله آمل، سایپا کرج و کشاورز نوین به نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: پیروزی و قهرمانی در مسابقات چهار جانبه تهران مدنظر تیم و بازیکنان برای شرکت در این مسابقات تیم نبوده ‌است بلکه برطرف کردن نقاط ضعف تیم مورد توجه قرار گرفته‌است.
اعتماد حسینی با اشاره به جذب یک بازیکن جدید در پست‌ پاسور و همچنین خرید یک سرعتی‌زن درباره قرارداد بازیکنان جدید تیم ابراز کرد: باریج اسانس کاشان پس از جدا شدن بازیکنان فصل قبل خود از این تیم دست به جوانگرایی زد و با جذب گل‌محمد سخاوی، اشکان درخشان، محمدامین حسن‌زاده، حسن صنوبر، حسین امیری و عقد قرارداد با علیرضا جدیدی و محمدطاهر وادی در شب گذشته تیم جوانی را روانه مسابقات ساخته‌است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی دو تیم باریج اسانس کاشان و شهرداری ارومیه روز چهارشنبه در این شهرستان به مصاف هم می‌روند که حضور سعید مصطفی‌وند و علیرضا بهبودی دو بازیکن فصل گذشته تیم باریج اسانس کاشان در تیم ارومیه‌ای می‌تواند تقابل جالبی را میان شاگردان فصل گذشته شجاعی و نماینده کاشان به وجود آورد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول