اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مسئولان در پی تحقق شاخص‌های توسعه در روستاها باشند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: مسئولان بیشتر به فکر تحقق شاخص‌های توسعه در روستاها باشند.

مسئولان در پی تحقق شاخص‌های توسعه در روستاها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، کرم‌رضا پیریایی عصر امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای قوزان شهرستان ملایر با تبریک ایام مبارک دهه فجر و طلیعه پیروزی انقلاب اظهار کرد: آنچه ما امروز داریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با وحدت و ایمان مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان باید هدفشان خدمت به اسلام، انقلاب و مردم باشد، افزود: ارائه خدمات ما روز به روز بیشتر می‌شود تا زمینه رشد و توسعه برای مردم فراهم شود.

استاندار همدان تصریح کرد: مسئولان باید بیشتر به فکر تحقق شاخص‌های لازم در روستاها باشند و برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه لحاظ شود.

وی به موج بیداری اسلامی اشاره کردو گفت: کشورهای مسلمان با الگوگیری از انقلاب ‌مسیر بیداری را طی می‌کنند و این همان وعده الهی است.

پیریایی افزود: آنچه امروز ملت و کشور ایران را برای کشورهای اسلامی الگو کرده همان خدمتگذاری مسئولان به مردم کشور  است که باید مسئولان هر چه بیشتر در این راه تلاش کنند.

وی خطاب به مردم با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مردم در مقابل خوبی آنها، ناچیز است، گفت: مسئولان باید خادم ملت باشند و ما در قالب خادمی مردم تقسیم و زیر پرچم جمهوری اسلامی و در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم.

استاندار همدان سربازی رهبری و خدمتگذار مردم را دو ویژگی خدمتگذاران دولت برشمرد و گفت: مردم ایران در همه عرصه‌ها پشتیبان انقلاب و نظام و مسئولان بوده‌اند و ما نیز باید از خدمتی به مردم دریغ نکنیم.

در پایان این مراسم گازرسانی به روستای قوزان با اعتبار 2 هزار و 966 میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول