اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

45 روستای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره‌مند می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال 91 افزون بر 45 روستای جدید در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‎شود.

45 روستای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره‌مند می‎شود
اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: آنچه در بررسی عوامل توسعه یافتگی کشورها بیش از همه نمود پیدا می‌کند کار و تلاش بیشتر و همت اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه ارتقای بهره‌وری از طریق همت و تلاش هدفمند و مستمر امکان‌پذیر خواهد شد، گفت: این تدبیر مقام معظم رهبری در طرح شعار سال جهاداقتصادی در واقع نشان از تأکید ایشان برای مهیا کردن بستر مناسب توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی است.

هیبتیان با اشاره به آغاز فعالیت شرکت گاز این استان، گفت: گازرسانی در این استان پس از پیروزی  انقلاب اسلامی و از سال 58 آغاز شد که در ابتدا شهرستان بروجن و تعداد محدودی از روستاها زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روند گازرسانی در این استان همچنان ادامه یافت، گفت: از ابتدای سال 90 تاکنون در مجموع 16 هزار و 668 مشترک به جمع مشترکان گاز این استان پیوسته‌اند و هم اکنون 213 هزار و 573 مشترک گاز از این سوخت پاک و نعمت الهی در این استان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به پوشش جمعیتی شرکت گاز در سطح شهرها و روستاهای این استان، گفت: از نظر جمعیتی 817 نفر از جمعیت استان در شهرها و روستاها از گاز برخوردار هستند که در بخش شهری 99.5 درصد از جمعیت و در بخش روستایی نیز 71 درصد از جمعیت و به‌طور متوسط 87 درصد از جمعیت این استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

هیبتیان با اشاره به اهداف این شرکت در بخش گازرسانی روستایی در سال 91، گفت: بهره‌مند کردن 45 روستای جدید از گاز طبیعی تا پایان سال 91، افزایش درصد خانوارهای روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی از 71 درصد به 74 درصد و طراحی و اجرای حدود 20 روستای جدید از جمله این اهداف به‌شمار می‏رود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول