اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد:

138 هزار نفر در روستاهای یزد سهام عدالت دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اقتصاد و دارایی استان یزد گفت: 142 هزار روستایی استان یزد برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام و 138 هزار نفر آنها سهام دریافت کردند.

138 هزار نفر در روستاهای یزد سهام عدالت دریافت کردند
مرادعلی میر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: تاکنون بیش از 50 درصد جمعیت استان یزد معادل 540 هزار نفر برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: 618 هزار و 411 نفر از واجدان شرایط و مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، شناسایی و اقدامات لازم برای صدور برگ سهام آنها انجام شده است، حدود 78 هزار نفر از واجدان شرایط باید برای ثبت‌نام و با دریافت برگ سهام عدالت خود به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان مراجعه کنند.

میر عنوان کرد: در مرحله نخست واگذاری سهام عدالت، 84 هزار و 863 نفر شامل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بسیجیان فاقد شغل، ثبت‌نام و برگ سهام خود را دریافت کردند و سود سهام این افراد طی دو مرحله پرداخت شد.

دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز 142 هزار نفر از روستاییان استان یزد برای صدور برگ سهام شناسایی شدند که برگ سهام 138 هزار و 130 نفر آنها صادر و تحویل شد و سود سهام آنها در یک مرحله پرداخت شد.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد یادآور شد: در مرحله سوم واگذاری سهام عدالت نیز 249 هزار و 192 نفر از شاغلان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان یزد شناسایی شدند و حدود 237 هزار نفر برای دریافت سهام به شرکت تعاونی سهام عدالت مراجعه و ثبت‌نام کردند و این افراد طی یک مرحله سود دریافت کرده‌اند.

میر اظهار داشت: مرحله چهارم شامل ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداست که در این زمینه حدود 24 هزار نفر معرفی شدند و 22 هزار و 681 نفر ثبت‌نام شدند و برگ سهام آنها تحویل شد.

وی با بیان اینکه 536 نفر از بیماران خاص استان یزد مشمول دریافت سهام هستند، تصریح کرد: تاکنون برگ سهام 374 نفر آنها صادر شده است، بیش از 2 هزار نفر از خادمان مساجد، روزنامه‌نگاران، زنان سرپرست خانوار و کارکنان ستادهای نمازجمعه و طلاب حوزه‌های علمیه مشمول دریافت سهام عدالت هستند که تاکنون برگ سهام هزار و 863 نفر آنها صادر و تحویل شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: 110 هزار نفر هم در قالب گروه‌های عمومی و درخواست‌های مردمی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، مشمول دریافت سهام عدالت شدند که برگ سهام بیش از 65 هزار نفر آنها صادر شده است.

میر خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد دارندگان سهام عدالت استان یزد با 255 هزار و 403 نفر مربوط به شهرستان یزد است که تاکنون 216 هزار و 447 برگ سهام آنها صادر و تحویل شده است، شهرستان‌های طبس، تفت، اردکان و میبد به ترتیب در مرحله بعدی بیشترین تعداد مشمولان سهام عدالت استان یزد هستند.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد، خواستار مراجعه واجدان شرایط دریافت سهام عدالت به شرکت‌های تعاونی های مربوطه در سطح استان برای ثبت‌نام و دریافت برگ سهام خود شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول