اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دشتستان خبر داد

اجرای 12 طرح هادی روستایی در بخش مرکزی دشتستان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دشتستان از اجرای 12 طرح هادی روستایی در بخش مرکزی دشتستان در دهه فجر خبر داد.

اجرای 12 طرح هادی روستایی در بخش مرکزی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر دانافرد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر برای ملت ایران و سایر ملل اسلامی حایز اهمیت بوده و برخاسته از عمق اعتقادات دینی و معنوی مردم است و باید در راستای گرامی‌داشت هر چه بیشتر این ایام تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم.

بخشدار مرکزی دشتستان خاطر نشان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات جهادی دولت به مردم است و باید از این ایام برای انعکاس خدمات دولت استفاده کنیم.

دانافرد بیان داشت: در این ایام مبارک 24 طرح عمرانی در بخش مرکزی شهرستان دشتستان افتتاح و یا وارد مرحله عملیات اجرایی می‌شود.

وی به افتتاح قطعه 7 کیلومتری از محور چهار باند برازجان به گناوه اشاره کرد و افزود: این مسیر هفت کیلومتری با اعتبار 42 میلیارد ریال در ماه‌های گذشته اجرا شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول ابراز داشت: توجه به روستاها یکی از اولویت‌های دولت‌های نهم و دهم بوده و در این راستا شاهد کلنگ‌زنی و اجرای 12 طرح هادی روستایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دشتستان خواهیم بود.

بخشدار مرکزی دشتستان تصریح کرد: این طرح‌های هادی در روستاهای دهنو، گزبلند، خیرآباد، دهقاید، راهدار، ابوافیروز، قلعه سفید، خوش‌مکان، بنارآبشیرین، بارگاهی و نینیزک کلنگ‌زنی می‌شوند و از جمله طرح‌های عمرانی هستند که در دهه فجر در شهرستان دشتستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

دانافرد با اشاره به افتتاح 15 واحد گلخانه‌ای در دهه فجر اشاره کرد و اذعان داشت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی گلخانه‌ها یکی از برنامه‌هایی است که در حوزه کشاورزی در ایام‌الله دهه فجر در بخش مرکزی شاهد آن هستیم و همچنین شاهد اجرای 4 گلخانه دیگر نیز خواهیم بود.

وی در همین راستا ادامه داد: بهره‌برداری از سد آبخیزداری نینیزک و طرح بهسازی کانال‌های آبیاری نخیلات به طور 10 کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که در حوزه کشاورزی شاهد آن خواهیم بود.

بخشدار مرکزی دشتستان گفت: در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از ساختمان دهیاری دو روستای زیارت و سرکره در بخش مرکزی شهرستان دشتستان خواهیم بود.

دانافرد به بهر‌ه‌برداری از ایستگاه برق 66 کیلووات برازجان اشاره کرد و عنوان داشت: خدمت به مردم از شیرینی‌های خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول