اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 2 هکتار زمین به اردوگاه راهیان نور زنجان در خرمشهر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: 2 هکتار زمین به اردوگاه راهیان نور استان زنجان در خرمشهر اختصاص یافته است.

اختصاص 2 هکتار زمین به اردوگاه راهیان نور زنجان در خرمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی ظهر امروز در ستاد راهیان نور استان زنجان اظهار کرد: زمین به منظور احداث این پارک موزه تحویل گرفته شده و اقدامات اولیه به منظور ساخت آن آغاز شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: زمین کلی که سایت داشت در حدود 64 هکتار است که در بین 15 تا 16 استان تقسیم‌بندی شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان عنوان کرد: از کل زمین‌های موجود در این اردوگاه 2 هکتار به هر کدام از استان‌ها اختصاص پیدا کرده و بقیه زمین‌ها نیز به منظور احداث مسجد و سایر مکان‌های لازم در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی طرح در تلاش هستند تا با امکانات موجود اقدامات لازم را در زمینه ساخت این اردوگاه به نحو احسن انجام دهند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص 5 هکتار زمین برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در گاوازنگ استان زنجان عنوان کرد: منطقه گاوازنگ یکی از مناطق شلوغ زنجان است.

وی با اشاره به ورود مسافران زیاد به منطقه گاوازنگ زنجان به منظور تفریح و بازدید خاطر‌نشان کرد: ساخت پارک موزه در آنجا کمک شایانی به جذب گردشگر بیشتر می‌کند.

همچنین در ادامه این جلسه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره به اینکه 14 میلیارد ریال اعتبار استانی به منظور احداث اردوگاه راهیان نور اختصاص یافته است، اضافه کرد: 21 میلیارد ریال نیز اعتبار نهادی برای ساخت اردوگاه مذکور در نظر گرفته شده است.

سعید عباسی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات اختصاص یافته به این اردوگاه 40 درصد از محل اعتبارات دولتی و 60 درصد از محل اعتبارات نهادی است بیان کرد: 40 درصد از اعتبارات اردوگاه راهیان نور را استانداری تامین کرده و 60 درصد نیز از محل اعتبارات سپاه استان زنجان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ج30

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول