اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی

خبرگزاری فارس: اعضا ستاد مرکزی راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی دیدار کرده و گزارشی از روند اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی را ارائه کردند.

دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور پیش از ظهر امروز با آیت‌الله مقتدایی دیدار و گفت‌و گو کردند.

در این دیدار سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار سلیمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین دری و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده گزارشی از اعزام کاروان‌‌های راهیان نور در سال‌های گذشته و برنامه‌های ستاد راهیان نور برای سال آینده ارائه دادند.

سردار فضلی در این دیدار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه‌های فراوانی نسبت به اهمیت اعزام کاروان راهیان نور دارند، اظهار داشت: در عصر حاضر که هجمه‌های فرهنگی به ناتوی فرهنگی و براندازی فرهنگی و امروز به جنگ نرم تبدیل شده است بازدید از مناطق جنگی می‌تواند در خنثی سازی این توطئه‌ها نقش بسزایی ایفا کند.

وی با بیان اینکه اعزام به مناطق جنگی از سال 87 با رشد بسیار زیادی مواجه شده است، بیان داشت: میانگین اعزام به مناطق جنگی تا قبل از سال 87، 400 هزار نفر در سال بوده است ولی این تعداد در سال 87 به بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر و در سال 88 و 89 به یک میلیون و 800 هزار نفر و در سال 90 نیز به بیش از دو میلیون و 900هزار نفر افزایش یافته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده بیش از چهار میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام خواهند شد، تصریح کرد: اعزام به مناطق جنگی در دو بخش منسجم و سازماندهی شده و خودجوش صورت می‌گیرد.

آیت‌الله مقتدایی نیز در این دیدار با بیان اینکه رسالتی که شما در اعزام راهیان نور انجام می‌دهید همان رسالت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است، بیان داشت: واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) اسلام را احیا کرد ولی اگر افشاگری و اسارت اهل‌بیت(ع) نبود این تاثیرگذاری تداوم نداشت.

خاطرنشان می‌شود اعضای ستاد مرکزی راهیان نور پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) راهی مناطق جنوب می‌شوند تا از نزدیک اقدامات صورت گرفته برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور را نظارت کنند.

انتهای پیام/و۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول