اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشگاه مازندران

کاروان راهیان نور اساتید مازندران عازم مناطق جنگی شدند

خبرگزاری فارس: کاروان راهیان نور اساتید دانشگاه مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

کاروان راهیان نور اساتید مازندران عازم مناطق جنگی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس از بابلسر، کاروان راهیان نور اساتید بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران در مراسم اعزام این اساتید گفت: اعزام کاروان‌هایی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سنت پسندیده‌ای است که از سوی لشکر 25 کربلای استان مازندران و سایر استان‌های کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: از سهمیه‌ای که برای دانشگاه‌های دولتی استان در نظر گرفته شده نیمی از آن به دانشگاه مازندران تعلق دارد.

سرپرست دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: این کاروان شامل مسئولان دانشگاه، دانشکده‌ها و اعضای هیئت علمی به همراه خانواده‌هایشان است که به مدت چهار روز به این مناطق اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: طبق سنوات گذشته کاروان راهیان نور دانشگاه مازندران در قالب سه طرح برگزار می‌شود که بخش اول آن اعزام معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها و اعضای هیئت علمی، بخش دوم اعزام دانشجویان در اسفند ماه و بخش سوم نیز کارکنان دانشگاه به همراه خانواده‌ها است که در فروردین ماه 1391 به این مناطق اعزام می‌شوند.

احمدپور هدف از اعزام این کاروان‌ها را قدردانی از تلاش همه شهیدانی که در راه آسایش و آرامش ملت ایران جان خود را در طبق اخلاص نهادند دانست و گفت: امروزه آرامش و آسایشی که در جامعه ما حکم‌فرماست با جانفشانی، ایستادگی و دلاورمردی فرزندان ما بدست آمد که این می‌تواند برای ما درسی و پندی باشد که آرامشی را که اکنون داریم در اثر دلاور مردی فرزندان ماست.

سرپرست دانشگاه مازندران ادامه داد: در این سفر از محل شهادت شهید چمران، منطقه عملیاتی فکه، منطقه عملیاتی فتح‌المبین و یادمان شهدای چزابه، شهدای اروندکنار، شهدای شلمچه، شهدای هویزه و مقبره شوش دانیال و موزه دفاع مقدس بازدید به عمل می‌آید.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران ضمن اظهار خرسندی از همزمان بودن اعزام کاروان راهیان نور دانشگاه مازندران با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اذعان داشت: این زمان فرصت مناسبی است تا از شهدای انقلاب اسلامی و مبارزان و ایثارگرانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تلاش و مجاهدت نمودند، تجلیل شود.

انتهای‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول