اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان راهیان نور:

43 درصد کاروان‌های راهیان نور دارای روحانی کاروان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان راهیان نور کشور گفت: تعداد روحانیونی که با کاروان‌ها همراه می‌شوند جوابگوی نیاز ما نیست و فقط 43 درصد کاروان‌ها دارای روحانی هستند.

43 درصد کاروان‌های راهیان نور دارای روحانی کاروان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دری ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه روحانیونی که همراه با کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند توانستند اثرگذاری خوبی در نسل جوان داشته باشند، اظهار داشت: البته تعداد روحانیونی که با کاروان‌ها همراه می‌شوند جوابگوی نیاز ما نیست و فقط 43 درصد کاروان‌ها دارای روحانی هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز اهمیت ویژه‌ای برای مناطق عملیاتی قائل هستند، بیان داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب به غیر از قم و مشهد پنج مرتبه به مناطق عملیاتی آمده‌اند گواه این اهمیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان راهیان نور کشور با بیان اینکه مراجع تقلید نیز حضور پرشوری در مناطق عملیاتی داشتند، خاطرنشان کرد: سال گذشته آیت‌الله نوری همدانی بیش از پنج روز در منطقه عملیاتی حضور داشتند و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور سایر علما و مراجع تقلید در این مناطق باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم نهادی در حوزه در راستای راهیان نور ایجاد شود تا هماهنگی با مراجع تقلید و همچنین اعزام روحانیون از سوی این نهاد صورت گیرد، اظهار داشت: ستاد راهیان نور کشور از شما دعوت می‌کند تا در لحظه تحویل سال نو در منطقه عملیاتی شلمچه حضور پیدا کرده و برای کاروان‌های راهیان نور سخنرانی داشته باشید.

حجت‌الاسلام والسملمین سید محمد حسین‌زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه سال گذشته 7 هزار طلبه و دانشجو برای خادمی در مناطق عملیاتی ثبت‌نام کرده بودند، بیان داشت: البته با امکاناتی که ما داشتیم توانستیم فقط از 2 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان استفاده کنیم.

مسئول شبکه تداوم تدارکات بسیج بابیان اینکه ما سعی کردیم تا ارتباط با کاروان‌های راهیان نور تداوم داشته باشد،خاطرنشان کرد: در این طرح یک نفر از دانش‌آموزانی که به مناطق عملیاتی اعزام شدند انتخاب و در مدرسه خود عهده‌دار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به سایر دانش‌آموزان می‌شود و در مدارس تابلوهای اعلانات بسیج و دفاع مقدس را راه‌اندازی و اداره می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول