اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

ثمرات انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: امروز ثمرات انقلاب اسلامی ایران جهانی و فراگیر شده است.

ثمرات انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان فردوس اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان الگو شده و دشمنان نیز به سبب تأثیر انقلاب اسلامی بر جهان، روز به روز بر دشمنی خود می‌افزایند.

وی افزود: هر روز فشارها، تحریم‌ها و شایعه‌پراکنی‌های دشمن بیشتر می‌شود و ملت ایران نیز خود را آماده کرده و نشان داده است که هرگز حاضر به ترک صحنه نیست.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در دوران قبل از انقلاب وضعیت کشور بسیار نامناسب بود و هر روز شاهد ترور شخصیت‌های بزرگ کشور بودیم، ولی مردم ایران اسلامی با وحدت و یکپارچگی در برابر ظلم و ستم مقاومت کردند.

اقبال با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت نعمت ولایت موفق بوده است، یادآور شد: وحدت باید با پیروی از ولایت باشد و به طور یقین مردم ایران اسلامی با تبعیت از ولایت در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته و دارند.

وی انتخابات کشور را انتخاباتی سرنوشت‌ساز دانست و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی زیاد خود قصد اخلال در انتخابات را دارد چرا که می‌داند انتخابات برای کشور ما بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

فرماندار فردوس افزود: حرف اول و آخر در انتخابات، قانون است و هیچ‌ کس نباید فراتر و پایین‌تر از قانون عمل کند و سیر انتخابات باید با قانون پیش برود.

اقبال تصریح کرد: قانون اساسی کشور توسط خبرگان ملت، علمای بزرگ و انسان‌های فهیم طراحی شده و مجاری قانونی نیز در آن مشخص شده است.

وی یادآور شد: در ایام دهه فجر سال‌جاری بیش از 24 پروژه با اعتبار 17 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار فردوس، نهاد امامت جمعه را نزدیک‌ترین و بالاترین نهاد هر شهرستان از نظر قرب به ولایت دانست و گفت: مردم با اعتقاد و پیروی از ولایت‌فقیه در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول