اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

افکار امام خمینی(ره) زمینه‌ساز نهضت جهانی امام عصر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: افکار امام خمینی(ره) زمینه‌ساز نهضت جهانی امام عصر(عج) می‌شود.

افکار امام خمینی(ره) زمینه‌ساز نهضت جهانی امام عصر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی پیش‌ از ظهر امروز در جمع مردم گلپایگان که به مناسبت سالروز بزرگداشت ورود حضرت امام خمینی(ره) در خیابان امام گرد هم آمده بودند، اظهار داشت: تقارن فجر 33 با آغاز امامت ولی‌عصر(عج) و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) طلیعه بسیار مبارکی است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌ها و روح بلند آن قافله‌سالار عشق است و همه ما مدیون و ریزه‌خوار آن عزیز سفر کرده هستیم که در چنین روزی با قدوم مبارکشان به کشور پیروزی انقلاب اسلامی را برای ما رقم زدند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی آن‌گونه که شایسته و بایسته است هنوز شناخته نشده است.

وی با اشاره به انقلاب‌های جهان و خیزش‌های اسلامی در کشورهای عربی گفت: بیداری اسلامی و خیزش‌های منطقه و نهضت وال‌استریت مرهون بیدارگری و جهت دهی امام راحل است و امروز در اقصی نقاط عالم آزادی‌خواهان با روح بلند امام(ره) انس گرفته و ارتباط برقرار کرده‌اند.

اسماعیلی تاکید کرد: امروز صدای انقلاب و رستاخیز و بیدارگری جهانی که روزی از نای مبارک روح الله خمینی(ره) از کشور ما برخاست به گوش جهانیان رسیده است.

وی به همایش بین‌المللی بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: جوانانی که از سراسر دنیا در این همایش شرکت کرده بودند، از آرمان‌های توحیدی امام(ره) صحبت می‌کردند و با افکار و اندیشه‌های امام آشنا بودند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه روح و افکار ژرف امام برای همه آزادی‌خواهان نهادینه شده است، تصریح کرد: افکار امام(ره) می‌رود که زمینه‌ساز نهضت جهانی ولی‌عصر(عج) شود و ما در انتظار خورشید ولایت نشسته‌ایم.

وی ادامه داد: برای آنکه همواره دهه فجر از فروغ بیشتری برخوردار باشد، باید همواره یاد امام، شهیدان، ایثارگران و خانواده شهدا و آزادگان را گرامی بداریم و حضور گسترده‌ای در آیین‌های دهه فجر داشته باشیم.

اسماعیلی هم‌چنین به حضور حداکثری مردم در روز 12 اسفند اشاره کرد و بیان داشت: باید خود را برای شرکت در انتخابات مهیا کنیم و برگ زرینی بر کتاب قطور افتخارات این مردم و مملکت بیفزاییم.

به گزارش فارس، مراسم 12 بهمن با حضور اقشار گسترده مردم، مسؤلان ادارات، دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان برگزار شد و هم‌چنین در این آیین تمثال مبارک حضرت امام(ره) گلباران شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول