اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان، زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل‌ پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه علم‌الهدی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: 12 بهمن روز ورود امام راحل به ایران نوری بود که همه را در راه صراط مستقیم قرار داد.

وی افزود: امام راحل با ورود خود به ایران ملت و مملکت را از گمراهی و ظلمت نجات داد و دست ابر قدرت‌ها را با تبر ابراهیمی خود قطع کرد.

ملکوتی‌اصل تصریح کرد: امام خمینی(ره) چپاولگران و غارتگران آمریکایی و غربی را از جامعه ایران بیرون کرد و در زباله‌دان تاریخ انداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: دهه فجر ایران اسلامی یادآور حماسه حضور، ایثار و مجاهدت ملت بزرگ ایران و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والا مقام است.

ملکوتی‌اصل 12 بهمن را یوم‌الله عنوان کرد و ابراز داشت: یادآوری و گرامیداشت ایام الله که خداوند آن را امر کرده انسان‌ساز و تعیین کننده است.

این مقام مذهبی گچساران یادآور شد: 12 بهمن روز نور، روز ورود امام راحل به وطن و سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران است.

وی ابراز داشت: 12 بهمن سرآغاز برچیده شدن دستگاه طاغوتیان بوده و چنین روزی به ندرت در تاریخ بوده و تکرار می‌شود.

* 12 بهمن بزرگ‌ترین عید ملت ایران است

ملکوتی‌اصل 12 ‌بهمن را بزرگداشت همه ارزش‌های انقلاب دانست و بیان داشت: بیش از 36 هزار مستشار و غارتگر آمریکایی در این مرز و بوم وجود داشت که با ورود امام راحل به ایران اسلامی از جامعه بیرون رانده شدند.

وی افزود: با خروج این غارتگران و مستشاران خارجی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در این مملکت پایدار و جاودانه شد.

ملکوتی‌اصل با اشاره به لزوم ارائه برنامه‌های مؤثر برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: 12 بهمن حریم دروغین قدرت‌ها و قلدرها را شکست.

وی عنوان داشت: بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت همه ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و این بزرگداشت همیشه برای ما اصل و مسلم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به اهمیت 12 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: 12 بهمن یکی از ایام الهی بشریت بوده که باید یاد و گرامیداشت این روز همیشه زنده نگه داشته شود و به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی 12 بهمن را بزرگترین عید انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دهه فجر دهه تجدید قوای نیروهای انقلاب و تجدید یاد و خاطره‌های باشکوه آن روزها است.

* ولایت فقیه و اتحاد ملت ایران رمز استمرار انقلاب اسلامی ایران است

معاون پرورشی آموزش و پرورش گچساران نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران انقلاب 57 ابراز داشت: ولایت فقیه، اتحاد و اقتدار همیشگی مردم سبب پایداری، استمرار و قدرت انقلاب اسلامی ایران شده است.

غلامعباس رحیمی تصریح کرد: امروزه بنیه علمی جمهوری اسلامی ایران سبب اقتدار روزافزون این نظام اسلامی شده است.

وی گفت: در صورتی که بنیه علمی کشور همراه با تزکیه نفس و همراه با بهره‌گبری از آموزه‌های دینی باشد هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد.

به گزارش فارس در این مراسم، زنگ انقلاب توسط فرماندار گچساران به صدا در آمد و دانش‌آموزان با صلوات و تکبیر و اجرای سرودهای انقلابی این روز را گرامی داشتند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول