اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

افتتاح 103 پروژه در دهه فجر در نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از افتتاح تعداد 103 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان طی دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 103 پروژه در دهه فجر در نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پیش از ظهر امروز با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال بیش از 120 عنوان برنامه فرهنگی، معنوی، ورزشی، آموزشی، همایش و جشن‌های مختلف برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها با مشارکت حداکثری مردم تا دورترین نقاط روستایی شهرستان صورت می‌گیرد.

فرماندار نهبندان از افتتاح تعداد 103 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرستان در دهه فجر خبر داد و افزود: برای اجرای این تعداد طرح مبلغی بالغ بر 16 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

شرافتی ادامه داد: هم‌چنین در این ایام خجسته تعداد 10 پروژه در سطح شهرستان نهبندان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از سفر مسئولان ارشد استانداری خراسان‌جنوبی در طول دهه فجر به این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور استاندار خراسان‌جنوبی دیدارهای مردمی با عشایر و سایر مردم شهرستان برنامه‌‌ریزی شده است.

فرماندار نهبندان اضافه کرد: هم‌چنین با حضور استاندار خراسان‌جنوبی پروژه کمربند سبز امنیتی شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شرافتی یکی از اهداف عالیه نظام و شخص امام خمینی(ره) را خدمت صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی و به تبع آن مدیران این شهرستان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) خدمت بی‌منت و صادقانه را در دستور کار خویش قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات و فعالیت‌های زیادی در تمامی زمینه‌ها در این کشور اتفاق افتاده اما باید با توجه به شرایط کنونی کشور و شعار سال‌جاری سرعت خدمت‌رسانی به مردم افزایش یابد.

فرماندار نهبندان یادآور شد: هدف اصلی انقلاب اسلامی و قیام ملت روی کار آمدن حاکمیت اسلامی در این کشور و نجات مردم از ظلم استبداد و استکبار بود که امام خمینی(ره) با حمایت و پشتوانه مردم توانست ریشه ظلم و رژیم ستم‌شاهی را از بین ببرد و اسلام ناب محمدی را حیاتی تازه ببخشد.

شرافتی تمامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی را مدیون پیروزی انقلاب، تدابیر و رهبری‌های مدبرانه امام(ره) و رهبری‌های روشنگرانه مقام عظمای ولایت عنوان کرد و افزود: مسئولان نظام برای شیرین نگاه داشتن کام مردم باید خدمت صادقانه و تسریع در روند خدمت بی‌منت را اولویت کار خویش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر محصور و متعلق به گروه و افراد خاصی نیست، اظهار داشت: این انقلاب و دهه فجر متعلق به تمامی آحاد جامعه است چرا که این انقلاب، انقلاب پابرهنگان و محرومان است و همین محرومان با حمایت و پشتیبانی از انقلاب و امام خمینی(ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول