اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

462 پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال 462 پروژه عمرانی در استان بوشهر با اعتبار 217 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

462 پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حسین جهانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد پروژه از نظر تعداد 27 درصد و از نظر اعتبار 45 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: سال گذشته 365 پروژه عمرانی با 150 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از پروژه‌های امسال 120 پروژه شهری با 195 میلیارد تومان و 132 پروژه روستایی با 23 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

جهانبخش یادآور شد: در شهرستان بوشهر 59، تنگستان 56، جم 27، دشتستان 87، دشتی 39، دیر 32، دیلم 25، کنگان 70 و در گناوه 41 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر بیان داشت: از مجموعه 462 پروژه عمرانی 25 پروژه تسهیلاتی است که برای اجرای آن 49 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

وی گفت: وزارت نیرو با 26 پروژه و 57 میلیارد تومان اعتبار و شرکت گاز با 29 پروژه و 22 میلیارد تومان اعتبار بیشترین پروژه‌های افتتاحی را به خود اختصاص دادند.

استاندار بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس اظهار داشت: دشمن توطئه‌های زیادی برای براندازی نظام داشته و هیچ کدام از این توطئه‌ها را نتوانسته اجرایی کند.

استاندار بوشهر بیان داشت: درایت رهبری و وحدت مردم با ولایت موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن شده است.

جهانبخش با تأکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: در این دوره همه با پرچم اصولگرایی در  انتخابات حاضر می‌شوند و هوشیاری و بصیرت مردم برای تشخیص سره از ناسره ضروری است.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، اجرای قانون و امانتداری را سرلوحه کار خود می‌دانند، اضافه کرد: مردم ولایتمدار بوشهر با حضور در این انتخابات حماسه دیگر در وفاداری به نظام جمهوری اسلامی می‌آفرینند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول