اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اولین روز یوم‌الله دهه فجر

70 پروژه عمرانی و تولیدی در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 70 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در شهر اردبیل به بهره‌برداری رسید.

70 پروژه عمرانی و تولیدی در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها با مجموع هزینه‌کرد 105 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و مردم می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

یوسف اکبری با اعلام اینکه از این تعداد پروژه 49 مورد عمرانی و 21 مورد اقتصادی و تولیدی است، افزود: با احتساب افتتاح دو فاز طرح سیکل ترکیبی اردبیل و راه اصلی اردبیل ـ سرچم امسال هزینه‌ای بالغ بر 533 میلیارد تومان افتتاح پروژه را در مرکز استان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه سال 90 برای اهالی استان اردبیل سالی با حوادث شیرین و عبرت‌آفرین بوده است، خاطرنشان کرد: امسال مرکز استان اردبیل توفیق میزبانی سه‌باره رئیس جمهور را داشت که در این فرصت‌ها شاهد افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از مجموعه‌های فرهنگی، خدماتی و تولیدی بودیم.

فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود بیان داشت: ما در مناسبت‌های مختلف و بدون توقف خاص پروژه‌های عمرانی را هر زمان که آماده افتتاح بوده به بهره‌برداری رساندیم تا همه اهالی استان از مزایای آن استفاده کنند.

اکبری یادآور شد: در جریان هفته دولت 68 پروژه عمرانی، اقتصادی و با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد و 800 میلیون تومان و در سوم خرداد نیز 10 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد.

این مسئول تصریح کرد: در سفر هیئت دولت نیز 9 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون تومان تقدیم اهالی استان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس  فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود انجام این فعالیت‌ها و خدمات را از طرف مسئولان دلسوز نظام مایه مباهات و ارزش‌گذاری دانست و اظهار داشت: ما همچنان در سایه نظام و حمایت‌های دولت خدمتگزار مسیر خدمتگزاری بی‌منت را  به عنوان بهترین توفیق و راه اعتلای نظام اسلامی برگزیدیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول