اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

هلال‌احمر برگزاری 14 برنامه ویژه را در دستور کار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان برگزاری 14 برنامه ویژه را در دستور کار دارد.

هلال‌احمر برگزاری 14 برنامه ویژه را در دستور کار دارد

محسن مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تطابق و هماهنگی برنامه‌های اجرایی متناسب با شعارهای اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر، تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلستان شهدای شهرستان‌ها و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان از جمله برنامه‌های کارمندان و جوانان بسیجی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان است.

وی افزود: هم‌چنین مدیران شعب شهرستان‌های استان با خانواده‌های معظم شهدای امدادگر در راستای تکریم آنها دیدار می‌کنند و در برابر مقام شامخ شهیدان و خانواده‌های آنها ادای احترام می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر برای کارمندان و اعضای خود تخفیف ویژه تمامی مکان‌های ورزشی و فرهنگی، کتابخانه‌ها و اردوگاه‌ها در دهه مبارک فجر در نظر گرفته است، اضافه کرد: هم‌چنین در این دهه مبارک کاروان تسکین آلام بشری و کاروان‌های نیکوکاری به مناطق محروم اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: بازدید اعضای داوطلبان،جوانان و امدادگران هلال‌احمر از مراکز صنعتی تحقیقاتی و فناوری به منظور آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های این جمعیت در دهه فجر است.

مؤمنی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در دهه فجر توسط جمعیت هلال‌احمر به اجرا گذاشته می‌شود، گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی هنری بین اعضا و داوطلبان (مسابقه وبلاگ نویسی ستاره‌های آسمانی)، برپایی کارگاه آموزشی با موضوع داوطلبان و ترویج ارزش‌های انقلاب، و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی حامیان مهرورزی در راستای اهداف انسان دوستانه هلال‌احمر و گرامیداشت دهه فجر از جمله این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین فعالیت جمعیت هلال‌احمر در دهه فجر در روز 22 بهمن‌ماه است، تصریح کرد: حرکت یکپارچه کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان از نقطه مشترکی در مسیر راه‌پیمایی ملبّس به کاور جمعیت هلال‌احمر، برپایی غرفه در مسیر راه‌پیمایی روز 22 بهمن با توجه به ارائه خدمات مطلوب و کیفی و استفاده از توان فکری و عملی جهت پاسخ‌گویی به اقشار مختلف مردم و خدمت‌رسانی از فعالیت‌های این جمعیت در یوم‌الله 22 بهمن است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: هم‌چنین توزیع محصولات آموزشی، فرهنگی در مسیر راه‌پیمایی روز 22 بهمن، صدور و توزیع کارت اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان، عضوگیری و جذب حامیان طرح التیام ( طرح کمک به بیماران نیازمند) و رژه موتورسواران امدادی از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر در 22 بهمن است.

وی با اشاره به اینکه برپایی چادرهای سلامت و استقرار تیم پزشکان داوطلب جهت ارائه خدمات و ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی فرهنگی آموزشی گفت: حضور اکیپ‌های امدادی با خودروی آمبولانس نجات در طول مسیر راه‌پیمایی برای پوشش امدادی مراسم و حضور امدادگران و نجات‌گران در فواصل مختلف و مابین مردم در طول مسیر راه‌پیمایی از عمده‌ترین اقدامات جمعیت هلال‌احمر در روز 22 بهمن است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول