اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده دانش‌آموزان و مسئولان فارس

مراسم آغاز دهه فجر در شیراز برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

مراسم آغاز دهه فجر در شیراز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم ورود نمادین حضرت امام (ره) را صبح امروز فرماندهان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز انجام دادند و تمثال ایشان را در دستان خود از پلکان هواپیما پایین آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این مراسم اظهار داشت: اگر پس از 33 سال هنوز نظام ما در اوج اقتدار است به واسطه این بود که امام قیام خود را بر دو اصل حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و ارزش‌های اسلامی انقلاب پایه‌گذاری کردند.

حجت‌الاسلام محمدرضا رضایی افزود: امروز اگر نام امام در تمام عالم زبانزد مردم است به خاطر این دو اصل است که امام ما به عنوان محبوب‌ترین رهبر، نه تنها در قرن 21 بلکه در تمام قرون مطرح بوده و است.

رضایی بیان داشت: امام به خاطر این موفق بوده که تکیه بر خدا و مردم  داشته و مردم را به عنوان صاحبان انقلاب معرفی کرد و امام با پشتوانه مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

وی به نقش مردم استان فارس در پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد: مردم فارس یک روز زودتر انقلاب کردند و به پیروزی رسیدند.

رضایی همچنین به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: امروز چشم دوست و دشمن به کشور ما است و مرم باید با تمام اقتدار پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌ها دشمن دهند.

به گزارش فارس، در این مراسم یک ساعته که بدون برنامه‌ریزی منسجم صورت گرفت، دانش‌آموزان سرود اجرا کردند و ورزشکاران نیز به نمایش حرکت‌های ورزشی پرداختند.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول