اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه رودهن:

آگاه‏سازی مردم مهم‏ترین کارکرد دهه فجر است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، آگاه‏سازی اذهان عمومی را یکی از مهم‏ترین امور اجرایی در دهه فجر و آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

آگاه‏سازی مردم مهم‏ترین کارکرد دهه فجر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام امیر ابراهیم‏زاده صبح امروز در نشست هماهنگی آیین‏های دهه فجر که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار رودهن و اعضای ستاد دهه فجر بخش رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، گفت: جبهه حق و باطل همیشه هست و خواهد بود.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) خاطر نشان کرد: امام جعفر صادق (ع) خطاب به برخی مردم در سخنانی فرمودند "اگر شما در مقابل ظلم بنی‏امیه و بنی‏عباس سکوت نکرده و حقایق را برای مردم بازگو می‏کردید، هیچ‏گاه این وضع پیش نمی‏آمد".

ابراهیم‏زاده ادامه داد: در حال حاضر استکبار جهانی علاوه بر مباحث تحریم سه دهه گذشته در انتظار ایامی همچون 22 بهمن، 13 آبان، انتخابات و ... است تا واکنش مردم به این وقایع را مشاهده کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن اضافه کرد: از این‌رو، باید جشنی درخور شایسته نام انقلاب اسلامی در این خطه برگزار شود.

امام جماعت آبعلی نیز در این نشست گفت: کج‏اندیشان در ادوار مختلف تاریخی به خود و سایر اقشار مردم زیان می‏رسانند و باید با آنها مقابله کرد.

حجت‏الاسلام سیدمهدی حسینی با بیان اینکه مردم ایران از بهترین مردمان هستند، ادامه داد: در خاورمیانه و ملل اسلامی کشوری مانند ترکیه را فرهنگ‏پذیر و ایران و مصر را کشورهایی فرهنگ‏ساز می‏دانند.

حسینی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی از سوی پروردگار در ردیف بندگان برگزیده انتخاب شده‏اند تا پرچم حق و حقیقت را به دستان مبارک امام عصر (عج) برسانند.

امام جماعت آبعلی، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‏ای خطیر از سوی باری تعالی بر دوش مردمان برگزیده‏اش خواند و تصریح کرد: استکبار جهانی با تلاش‏های بی‏وقفه خود قصد دارد تا این فرهنگ غنی اسلامی را با اموری ضدفرهنگی خدشه‏دار کند.

حسینی با تاکید بر حضور گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتخابات یک وظیفه شرعی و یکی از راه‏های مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی و امت ایران، شرکت گسترده در آن است.

وی ادامه داد: از گذشته‏های دور تاکنون شهر آبعلی و منطقه "آه" همواره خاستگاه مردمانی ولایی، انقلابی و شهیدپرور بود.

حسینی اضافه کرد: از این‌رو، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین برگزاری آیین دهه مبارک فجر با شکوه هر چه بیشتر در این منطقه انجام می‏شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول