اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

دهه فجر تبلور بصیرت و آگاهی مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر تبلور بصیرت و آگاهی مردم در برابر ددمنشی‎های رژیم پهلوی و استکبار جهانی است.

دهه فجر تبلور بصیرت و آگاهی مردم است
عبدالمحمد بابااحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) روح تازه‌ای به کالبد مقاومت اسلامی دمید، به طوری‌که موجب شده است تا جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کنند.

وی انقلاب ایران را تجلی بصیرت و آگاهی مردمی دانست که در برابر ددمنشی‎های رژیم پهلوی و استکبار جهانی ایستادگی کردند و گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران و ملت‌های منطقه به ارمغان آورد و در حال حاضر مقاومت‌های اسلامی موجود در منطقه نتیجه این انقلاب بزرگ الهی است.

بابااحمدی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی همواره از بیداری اسلامی در هراس است، گفت: وجود رهبران آگاه اسلامی می‌تواند بیداری و آگاهی اسلامی را در وجود امت اسلامی بارور سازد و این گونه، نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حرکت انقلابی امام خمینی(ره) موجب احیای ارزش‎های اسلامی شد، افزود: اگر امروز ما ادعا می‌کنیم که پیرو ولایت فقیه هستیم و انقلاب ما انقلاب اسلامی است برای این است که پایه‌های انقلاب ما بر اساس فرامین قرآن استوار شده است.

وی با اشاره به این شعار که خامنه‌ای خمینی دیگر است به نقش مهم رهبری در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رهبری گرچه مسئولیتی سنگین است اما خط مشی امام هنوز هست و ادامه دارد.

بابااحمدی با تاکید بر خدمت به مردم به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب خطاب به مسئولان گفت: باید به مردم خدمت کنید و نباید ارزش‌های انقلاب در نتیجه عدم خدمت‌رسانی کمرنگ شود که اگر ارزش‌ها کمرنگ شود نمی‌توان پاسخگو بود.

وی شهدا را بهترین الگوی مدیریتی خواند و خاطرنشان کرد: همان‌طور که شهدا به مسئولیت خود در شناخت تهدید و صحنه نبرد سخت، لحظه‌ای غفلت نکردند ما نیز باید با تمام سعی و تلاش در تهدید نرم دشمن به وظیفه خود عمل کرده و با هوشیاری کامل در راستای مقابله با آنها برآییم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول