اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

بهره‌برداری از 40 طرح عمرانی و خدماتی در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: تا پایان دهه فجر امسال 40 طرح عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 40 طرح عمرانی و خدماتی در چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در نخستین روز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ‌این طرح‌ها شامل ساختمان اداری آموزش فنی و حرفه‌ای، پایگاه امداد و نجات است.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه‌ها کارخانه بسته‌بندی آب معدنی، 21 باب مدرسه و شبکه‌های آب‌رسانی  روستایی و شهری، سه باب پایگاه مقاومت بسیج و یک باب خانه بهداشت در روستاها را شامل می‌شود.

قلی‌پور ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 52 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی از افتتاح 650 باب مسکن مهر در ایام دهه فجر در مناطق روستایی و شهری خبر داد و افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی 102 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: اجرای 75 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر در شهرستان چالدران از برنامه‌های مهم این ایام هستند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به ایام الله دهه فجر و نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وضعیت حساس سیاسی کنونی محور برنامه‌های دهه فجر باید براساس حضور مردمی باشد و در برنامه‌هایی که کمیته‌ها طراحی خواهند کرد به گونه‌ای باشد که جلوه مردمی در آنها مشهود باشد.

این مقام مسئول با اشاره به ویژه برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این بخش، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایجاد نمایشگاه و دستاوردهای نظام، به صدا در آوردن زنگ انقلاب و دیدار با خانواده‌های شهدا از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول