اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان:

امام ارز‌ش‌های واقعی ملت ایران را به جهان شناساند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان گفت: 12 بهمن 57 روزی بود که معمار بزرگ انقلاب مانند نوری بر دل ایران‌زمین تابید و ارزش‌های واقعی مردم ایران را به جهانیان شناساند.

امام ارز‌ش‌های واقعی ملت ایران را به جهان شناساند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد حسینی‌نسب صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه رسالت رفسنجان معلمان را فرماندهان مبارزه با جنگ نرم خواند و اظهار داشت: دانش‌آموزان با هوشیاری و زیرکی خود همگام با معلمان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند. وی افزود: نسل امروز ما نشأت گرفته از شهدای انقلاب است که خون‌های خود را در راه اسلام تقدیم و پیروزی را نصیب مردم کردند.

وی افزود: 12 بهمن 57 روزی بود که معمار بزرگ انقلاب مانند نوری بر دل ایران‌زمین تابید و دیو ستمشاهی را بیرون کرد و ارزش‌های واقعی مردم ایران را به جهانیان شناساند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه دانش‌آموزان باید بکوشند تا در میدان‌های جهاد علمی بدرخشند، تصریح کرد: امروز سفره آماده‌ای که با خون شهیدان برای همه ما گسترده شده است را باید پاس بداریم و مطیع امر ولی فقیه باشیم.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان باید از تمام توانایی‌های خود استفاده کنند تا گام‌های بلندی در عرصه‌های علمی بردارند.

وی افزود: عزت نفس، انسان را به همه خوبی‌ها می‌رساند و این عزت نفس در بین دانش‌آموزان باید روز به‌روز بالاتر رود، زیرا امام خمینی فرمودند "امید من به شما دانش‌آموزان است" و این کار می‌تواند، روح امام و شهدا را راضی کند.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول