اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان خبر داد

اجرای 85 برنامه گرامیداشت دهه فجر در سپاه لردگان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان از اجرای بیش از 85 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد.

اجرای 85 برنامه گرامیداشت دهه فجر در سپاه لردگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه این شهرستان با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب از شاخص‌ترین برنامه‌های این ناحیه در دهه مبارک فجر است.

وی از اجرای بیش از 85 برنامه متنوع در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در طول دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقات قرآن، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخشی از برنامه‌های رده‌های سپاه و بسیج در لردگان است.

اسحاقی ادامه داد: نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی، برگزاری نشست‌های فرهنگی و روشنگری و برگزاری مسابقات تیراندازی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان به‌شمار می‎رود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در ادامه بر ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان تأکید کرد و گفت: برنامه‌های گرامیداشت این ایام باید از پیام و ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی سرشار باشد و با خلاقیت و ابتکار نو و بدیع اجرا شوند.

وی با تأکید بر اینکه دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها است، گفت: این روزها روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

اسحاقی ادامه داد: تاریخ انقلاب را باید حفظ کرد، باید به نسل جوان انقلاب اسلامی یادآوری کرد تا میراث گرانسنگ انقلاب اسلامی را ارزان از دست ندهند و آن را بیهوده در پای دنیا خواهی و شهوت‌طلبی قربانی نکنند.

وی از شهدای انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان گنجینه‎های گرانبهای تاریخ اسلام نام برد و افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران با اهدای خون پاک خود دیدگان حقیقت‌بین و کمال‌جوی انسان‌ها را به سوی چشم‌اندازهای نورانی و امیدبخش حکومت معنوی معطوف ساختند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر، مقدس‏ترین بهانه است تا تمامی دل‌سوختگان و یاران راستین انقلاب با اندیشه‏ها و آرمان‎های پاک انقلاب اسلامی هم‌پیمان شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول