اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قروه خبر داد

برگزاری 165 برنامه فرهنگی هنری دهه فجر در قروه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قروه از برگزاری 165 برنامه متنوع فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر با مشارکت بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 165 برنامه فرهنگی هنری دهه فجر در قروه
جعفر کاوه امروز در گفت‌و‌‌‌‌‌‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برگزاری 33 یادواره شهدای دانش‌آموز و نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان، اعزام پنج گروه پزشکی به مناطق محروم و برگزاری محافل انس با قرآن کریم از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج قروه در دهه فجر است.

وی به آغاز عملیات اجرایی دو طرح ورزشی در شهرهای قروه و سریش‌آباد اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها شامل سالن ورزشی چند منظوره صالحین در سریش‌آباد و سالن ورزشی 9 دی در قروه است.

به گفته فرمانده سپاه قروه، هر یک از این طرح‌ها به وسعت یک هزار مترمربع و در مجموع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از اعتبارات سپاه کلنگ‌زنی می‌شوند.

فرمانده سپاه قروه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یکی از پدیده‌های بزرگ عصر حاضر دانست و گفت: مقارن شدن دهه فجر امسال با هفته وحدت و فضای انتخابات مجلس نهم موجب شده تا سی‌وسومین سالگرد پیروز انقلاب ویژگی خاص و اهمیتی مضاعف پیدا کند.

به گفته کاوه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و در بزرگداشت آن ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب باید در رأس امور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید خودجوش و مردمی باشد،خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

* اعزام 850 دانش‌آموز قروه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور

این مسئول در ادامه از اعزام 850 دانش‌آموز دختر قروه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: در مرحله دوم از اردوهای راهیان‌نور، 850 دانش‌آموز دختر سال دوم متوسطه در سه مرحله به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه قروه هدف از اعزام کاروان‌های راهیان‌نور را آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: این اردوها فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان است تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

وی همچنین با اشاره به ایجاد فضایی معنوی توأم با نشاط در سفرهای راهیان‌نور، بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از طریق چاپ خاطرات شهدا و زندگینامه‌های این عزیزان تأکید کرد و اذعان داشت: معیارهای اسلامی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت جز با تمسک به راه شهدا امکان‌پذیر نیست و آنها راهنمایان ما هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول