اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

1400 هیئت مذهبی دهه فجر را گرامی می‌دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از همکاری بیش از یک هزار و 400 هیئت مذهبی در برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در این استان خبر داد.

1400 هیئت مذهبی دهه فجر را گرامی می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد میربد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی است، گفت: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

میربد با تاکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و به همت مردم شکل گرفت و در این زمینه خود مردم باید برگزارکننده آیین‌های دهه فجر باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام(ره) به نسل جوان است، گفت: باید اجازه دهیم که مردم در برگزاری این آیین‌ها به صورت خودجوش وارد صحنه شوند.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت برنامه‌ها بر کمیت آنها باید ارجحیت داشته باشد، ادامه داد:  برنامه‌های گرامیداشت این ایام باید از پیام و ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی سرشار باشد و با خلاقیت و ابتکار نو و بدیع اجرا شوند.

میربد اظهار داشت: برنامه‌های این ایام باید با شکوه‌تر از گذشته برگزار شده و زمینه حضور حداکثری مردم در این آیین‌ها فراهم شود.

وی در ادامه از همکاری یک هزار و 400 هیئت مذهبی در برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: هیئت‌های مذهبی این استان ویژه برنامه‌های متنوعی را در بیش از 800 مسجد، 50 موسسه قرآنی پیش بینی کرده‌اند.

میربد خاطرنشان کرد: به منظور اجرای کیفی این برنامه‌ها افزون بر 70 مبلغ توانمند به  مناطق شهری و روستایی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول