اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

عظمت ملت انقلابی ایران برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: عظمت و شأن ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی باید برای نسل کنونی به ویژه جوانان تبیین شود.

عظمت ملت انقلابی ایران برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم گردهمایی مشترک اعضای ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت مشهد که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: باید بسیجیان جوان را به عمق تاریخ و وابستگی حکومت پهلوی متوجه کنیم تا آن‌چنان که حق اسلام و انقلاب بوده از تاریخ انقلاب اسلامی فهم عمیق دریافت کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: رژیم مستکبر پهلوی اقدامات زیادی برای دین‌زدایی در دوران طاغوت انجام دادند که نمونه آن جشن شاهنشاهی، جشن هنر شیراز، قانون کاپیتولاسیون و... بود اما عظمت و شأن ملت انقلابی ما در قبل از 22 بهمن سال 57 حتما باید تبیین شود، زیرا ممکن است در این طوفان‌های خانمان برانداز جنگ نرم، خدای ناکرده شأن انقلاب، نظام و اسلام با بعضی خدمات دنیوی معادل‌سازی شود.

وی خطاب به بسیجیان بیان داشت: ای پیام رسانان انقلاب اسلامی بدانید تبیین مفاهیم اصیل انقلاب و زدودن آفات انقلاب اسلامی در بهار انقلاب از وظایف واجب شما نزد مردم است.

احمدی با اشاره به تحولات 20 روز اخیر جهان ادامه داد: این اقدامات بی‌شک شباهت‌های فراوانی با دوران جنگ تحمیلی دارد زیرا اینها می‌خواهند ‌فضای بین‌المللی را به نحوی طراحی کنند تا مجلس نهم متناسب با خواسته آمریکایی‌ها تشکیل شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: انتظار از جامعه بسیجی ما این است که هر کجا تابلوی بسیج برافراشته شده باشد آنجا مانند خانه‌های مالک اشتر، سلمان، ابوذر و مقداد خطاب شود.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول