اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی در گفت‌وگو با فارس:

فهرست جبهه متحد اصولگرایان هفته آینده نهایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان ظرف هفته آینده نهایی خواهد شد.

فهرست جبهه متحد اصولگرایان هفته آینده نهایی می‌شود

منوچهر متکی در حاشیه دومین همایش اصولگرایان استان یزد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان پس از اعلام فهرست نهایی اظهار داشت: فهرست اصولگرایان در این انتخابات براساس نظرسنجی‌های مردمی تکمیل و نهایی می‌شود و پس از اعلام فهرست برنامه‌های اصلی ما آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فهرست تهران در دست بررسی است و ظرف یک هفته آینده فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور نهایی می‌شود، افزود: پس از نهایی شدن فهرست، کاندیداها به همایشی در تهران دعوت می‌شوند و رئوس برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

متکی با اشاره به منشور جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ها براساس اولویت‌های منشور در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... اعلام می‌شود و کاندیداها در زمان تبلیغات براساس این برنامه‌ها حرکت می‌کنند، اگر کاندیداها به مجلس راه پیدا کنند، بلافاصله نسبت به عملیاتی کردن برنامه‌ها و اهداف منشور در مجلس اقدام خواهد شد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان درباره وحدت جبهه متحد با جبهه پایداری نیز اظهار داشت: جبهه متحد پایداری برای تصمیم‌گیری نهایی خود یک ماه فرصت دارد و هر تصمیمی که بگیرد برای ما قابل احترام است.

متکی خاطرنشان کرد: جبهه متحد پایداری از چند ماه پیش کار خود را آغاز کرده، اما ساختار جبهه متحد اصولگرایان به گونه‌ای است که جبهه پایداری را نیز در بر می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله مصباح‌یزدی اگر جبهه پایداری تصمیم گرفت به جبهه متحد ملحق و متصل شود،‌ از آنها استقبال خواهیم کرد.

متکی تاکید کرد: جبهه پایداری باید دو شجاعت از خود نشان دهد، یا به جبهه متحد اصولگرایی متصل شود و لیست واحد بدهد یا اینکه لیستی کاملا مستقل و جداگانه داشته باشد.

وی بیان کرد: ما به لحاظ اسلامی تکلیف داریم با یکدیگر تعامل سازنده داشته و متخلق به اخلاق اسلامی باشیم.

متکی با بیان اینکه وحدت یک ضرورت است اما هر کس باید خود به این ضرورت برسد تا به وحدت بپیوندد، افزود: رقیب اصلی همه ما در این انتخابات سلطه جهانی است و همه باید در مقابل آن به وحدت برسیم.

وی در مورد سیاست جبهه متحد اصولگرایان در مقابل ساکتین فتنه نیز عنوان کرد: بزرگترین اقدام عملی فتنه ظلم به ملت و رأی مردم بود و جبهه متحد اصولگرایان با کسانی که در مقابل ظلم به ملت سکوت کنند،‌ ائتلاف نمی‌کند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول