اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان:

فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی هفته آینده مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان گفت: فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی هفته آینده مشخص می‌شود.

فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی هفته آینده مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دبیرخانه مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، جواد آرین‌منش در ارتباط با زمان اعلام فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی اظهار داشت: شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان کار بررسی و جمع‌بندی پیشنهادات گروهی، تشکل‌ها و احزاب اصولگرای خراسان که حاصل جلسات و نشست‌های متعدد هر یک از تشکل‌های عضو جبهه متحد اصولگرایان بوده است را در قالب برگزاری 10 جلسه نسبتاً طولانی شورا تاکنون مورد بررسی قرار داده و علاوه بر استفاده از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات تشکل‌ها نظرخواهی از شخصیت‌های ذی‌‌نفوذ را نیز در دستور کار شورا قرار داشته است، که انتظار می‌رود در هفته آینده نتیجه بررسی ها نهایی شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکنون شورا در مورد هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه تصمیم‌گیری نهایی نداشته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول