اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال راه ساری:

بدشناسی مانع پیروزی فوتسال راه ساری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: بازیکنان تیم به هماهنگی لازم رسیدند ولی در مسابقات با بدشانسی محض مواجه می‌شوند و نمی‌توانند مقابل حریفان موفق باشند.

بدشناسی مانع پیروزی فوتسال راه ساری می‌شود

علیرضا رعدی که تیمش هم‌اکنون با 12 امتیاز در رده 13 جدول 14  تیمی این رقابت‌ها جای دارد و همچنان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر است، در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: سهمیه نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محفوظ می‌شود.

وی در آستانه بازی تیمش در برابر علم و ادب سایپا مشهد راه ساری گفت:

این هفته در مشهد مهمان تیم علم و ادب سایپا مشهد هستیم که برای بقا در لیگ برای کسب حداکثر امتیاز بازی می‌کنیم.

وی درباره شکست هفته گذشته تیمش مقابل شهید منصوری قرچک اذعان داشت: شکست مقابل شهید منصوری به هیچ عنوان حق تیم راه ساری نبود و با داشتن شایستگی پیروزی، بازیکنان نتیجه بازی را به حریف واگذار کردند.

سرمربی راه ساری متذکر شد: در چند بازی آینده به حمایت بیشتر مسئولان و تماشاگران نیاز داریم و از هواداران واقعی راه ساری می‌خواهیم که در بازی‌های خانگی همچون گذشته کمک حال تیم خود باشند.

رعدی گفت: شش هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور باقی مانده که باید بازیکنان تیم برای بقا به فکر کسب حداکثر امتیازات باشند.

وی افزود: سه بازی راحت در حضور تماشاگران خود در ساری داریم که کسب 9 امتیاز دور از دسترس نیست و در یک بازی خارج از خانه هم اگر پیروز باشیم ، دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم.

رعدی در پایان اظهار داشت: به هواداران تیم مردمی راه ساری قول می‌دهم که تمام تجربیات و تاکتیکی بازی را در لیگ مقابل حریفان اجرا کنم تا سهمیه راه ساری با تلاش بازیکنان  برای فصل آینده در لیگ برتر فوتسال  باشگاه‌های کشور حفظ شود.

به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته بیست و یکم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه سیزدهم بهمن از ساعت 16 در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد مهمان تیم علم و ادب سایپا است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول