اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اصفهانی تیم فوتسال ناجا:

در تیم ناجا با اقتدار به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم

خبرگزاری فارس: بازیکن اصفهانی تیم فوتسال ناجا گفت: تیم ناجا جمهوری اسلامی ایران با اقتدار توانست به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال سربازان نیروهای مسلح دست یابد.

در تیم ناجا با اقتدار به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم
شهرام سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون این رقابت‌ها اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور هشت تیم نیروی زمینی ارتش، حوزه مرکزی (منتخب سپاه)، ستاد مشترک نیروهای مسلح، صنایع دفاع، ناجا، سپاه سیدالشهدا، نیروی هوایی ارتش و عقاب ارتش در تهران برگزار شد که تیم ناجا در فینال توانست با حساب 3 بر 2 تیم نیروی زمینی ارتش را شکست دهد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد که برخی از تیم‌ها بازیکن لیگ برتری نیز در ترکیب داشتند و ما در دور مقدماتی توانستیم تیم‌های عقاب، نیروی هوایی و سیدالشهدا را از پیش‌روی برداریم، تیم حوزه مرکزی سپاه را در مرحله نیمه‌نهایی شکست دادیم که در این رقابت‌ها پنج گل به ثمر رساندم.

سلطانی درباره نحوه انتخاب خود در تیم ناجا افزود: در مسابقات فوتسال آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا اصفهان با زدن 50 گل به عنوان آقای گلی این رقابت‌ها دست یافتم و از طرف تربیت‌بدنی ناجا فراخوان سربازان فوتسالیست صادر و من به عنوان نماینده یگان‌های استان اصفهان به اردوی این تیم دعوت شدم.

وی ادامه داد: نزدیک به 100 نفر بازیکن از سراسر کشور به این اردو دعوت شدند که پس از انجام تست فنی 12 نفر در لیست نهایی قرار گرفتند که از این تعداد پنج نفر تنها غیر اصفهانی بودند و من به همراه امیر بارسنی، محمد بهمنی، پیمان دری، ایمان رجبی، سیدرضا موسوی و سیدحسین موسوی، اصفهانی بودیم.

بازیکن اصفهانی تیم فوتسال ناجا در پایان از مربی تیم ناجا سرهنگ مرادی و سرهنگ صادق حیدری فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول