اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

رمز ماندگاری انقلاب وجود جوانان متعهد به مبانی اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردبیل رمز ماندگاری انقلاب را وجود جوانان مومن متعهد به مبانی اسلام عنوان کرد.

رمز ماندگاری انقلاب وجود جوانان متعهد به مبانی اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری اردبیل، یوسف اکبری در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر که با محوریت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: فجر آفرینان بهمن خونین 57 عموماً قشر پرشور و انقلابی و جوانان و نوجوانانی بودند که از مدرسه و با مدیریت فرهنگیان مومن و خیرخواه به عنوان یاران نهضت و سربازان پر توان امام امت وارد عرصه شدند و صحنه‌های تاریخی و به یاد ماندنی ایجاد کردند.

این مسئول خصوصیات بارز انقلاب را اسلامی بودن، ولایی بودن مردم و داشتن وحدت کلمه عنوان کرد و افزود: این سه ویژگی بی‌نظیر است و تا امروز نیز علیرغم فراز و نشیب‌های بسیار در مواجهه با فتنه‌انگیزان و گمراهان از مسیر آرمان‌های متعالی انقلاب در سایه توسل به ارزش های دینی و اسلامی به سلامت عبور کرده است.

فرماندار اردبیل رمز ماندگاری انقلاب را وجود جوانان مومن و متعهد به مبانی اسلام دانست و تاکید کرد: جوانان به عنوان سرمایه‌های عظیم ملی توانسته‌اند با خلاقیت، ابتکار و نوآوری جاده پیشرفت مراتب علمی و دانش روز هسته‌ای را به خوبی طی کنند و در عمل استقلال واقعی را با برچیدن وابستگی‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بر قرار کنند.

اکبری در ادامه به برپایی جشن با شکوه آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) در دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: با نواختن زنگ آغاز دوره زعامت و ولایت منجی عالم بشریت در روز پنجشنبه این هفته برنامه‌هایی همچون عطر افشانی مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاهی از آثار و هنرمندی‌های دانش‌آموزان در مسابقات هشت‌گانه فرهنگی و هنری، دیدار با ایثارگران و جانبازان بستری در مجتمع درمانی ایثار شهید پاریاب انجام خواهد شد.

فرماندار اردبیل در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با نشاط‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب بوده، اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام بار دیگر مردم انقلابی اردبیل در یوم الله 22 بهمن حضوری پرشور و دشمن شکن خواهند داشت.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول