اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی مهاباد خبر داد

برگزاری همایش انقلاب اسلامی و عقلانیت در مهاباد

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: همایش انقلاب اسلامی و عقلانیت در مکتب امام خمینی (ره) در اولین روز از دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مهاباد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش انقلاب اسلامی و عقلانیت در مهاباد

ابراهیم حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این همایش در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی راس ساعت 11 صبح با حضور بیش از 300 نفر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش امام جمعه نقده و رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد به سخنرانی می‌پردازند.

حسینی در ادامه از برگزاری نشست مشترک علمای اهل تسنن و تشیع در این شهرستان خبر داد و گفت: این نشست با حضور بیش از 250 روحانی سنی و شیعه در محل سالن شهید شهری کندی مهاباد برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های حفظ، قرائت، تواشیح و همخوانی،‌ نقاشی، خطاطی و مقاله‌نویسی با عنوان جهاد اقتصادی از برنامه‌هایی است که در دهه فجر توسط تبلیغات اسلامی مهاباد اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر بیش از یک‌هزار نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: اجرای جشنواره ذکر و ذاکرین با حضور گروه‌های منتخب از مرکز و جنوب استان ویژه هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) که همه ساله در ماه ربیع‌الاول برگزار می‌شود، امسال با حضور حداکثری گروه‌های مولودی‌خوانی همراه است.

این مسئول تصریح کرد: ویژه برنامه 10 مسجد در دهه فجر، توسط تبلیغات اسلامی مهاباد از 12 تا 21 بهمن در مساجد فعال این شهرستان هر شب بعد از نماز مغرب با برنامه‌های متنوع از جمله کرسی تلاوت قرآن کریم، سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، اجرای تواشیح و مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه حضوری و تقدیر و تجلیل از نمازگزاران در مساجد مهاباد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دو دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم در سطح یک توسط موسسات قرآنی و مردمی سراج و مائده مکریان از برنامه‌های دیگری است که تا پایان امسال برگزار می‌شود و به پذیرفته‌شدگان نهایی گواهینامه معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم کشور اعطا می‌شود.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی مهاباد بیان کرد: دروسی که در این دوره به قرآن‌آموزان تدریس می‌شود شامل روش تدریس، قرائت، رسم‌المصحف، روانشناسی تربیتی رشد، روش تدریس حفظ، اخلاق معلمی و درسنامه قرآنی است.

 انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول