اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندوآب:

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی به دنیا عرضه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه میاندوآب گفت: ایران اسلامی با پیروزی شکوهمند انقلاب گفتمان جدیدی به دنیا عرضه کرد.

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی به دنیا عرضه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول سید تاج‌الدینی ظهر امروز در حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده میاندوآب اظهار داشت: محمد رضا پهلوی و عوامل رژیم آن تنها بازیچه‌ای در دست آمریکا و استکبار جهانی بوده و فاقد قدرت تصمیم‌گیری بودند. وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا و غرب در منطقه و به ویژه ایران از بین رفت افزود: ایران اسلامی با پیروزی انقلاب ادبیات و گفتمان جدیدی را  به دنیا عرضه کرد که هم اکنون نیز بیداری اسلامی در کشورهای عربی ناشی از همین گفتمان و مکتب حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب است.

سید تاج‌الدینی با اشاره به وصیتنامه شهدا گفت: سفارش و توصیه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت است از این رو نباید بگذاریم چراغ این دین و انقلاب اسلامی خاموش شود و دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند باید با تحصیل و تهذیب به وظیفه سنگین خود در قبال انقلاب، اسلام و شهدا عمل کنند.

این مسئول با اشاره به جوسازی آمریکا و غربی‌ها و تحریم جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی موج تحریم‌ها و تهدیدها را بر ایران اعمال کردند ولی نتیجه این تحریم‌ها و دشمنی‌ها چیزی جز پیشرفت و موفقت‌های روزافزون ایران اسلامی نبوده است.

وی اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و پزشکی به پیشرفت و ترقی دست یافته‌اند که رزمایش ولایت 90 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از این توانمندی‌ها در عرصه نظامی بود.

فرمانده سپاه میاندوآب با اشاره به ترور دانشمندان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این ترورها هرگز مانع ایران در پیشرفت و ترقی نخواهند شد و جوانان ایران اسلامی با تاسی از ائمه اطهار (ع) و پیروی از ولایت فقیه به راه خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول