اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان یزد:

290 میلیارد ریال برای آب‌رسانی روستایی در یزد مصوب شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد با اشاره به اهمیت آب‌رسانی به روستاهای استان گفت: تاکنون بالغ بر 290 میلیارد ریال از منابع مختلف برای پروژه‌های آب‌رسانی روستایی یزد مصوب شده است.

290 میلیارد ریال برای آب‌رسانی روستایی در یزد مصوب شد
محمدرضا حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال با بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی، 66 روستای استان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.همزمان با دهه فجر امسال 11 طرح آب‌رسانی در استان یزد افتتاح و بهره‌برداری می شود.

حاتمی بیان کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ بر 126 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در راستای نهضت خدمات‌رسانی به روستاییان و در سال جهاد اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. با افتتاح این طرح‌ها 66 روستای استان یزد با جمعیتی بالغ بر 3هزار و 200 خانوار از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع 149 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب، 90 مخزن و هشت فشارشکن با حجم 2هزار و 650 مترمکعب و سه منبع آبی به حجم تاسیسات آبفار یزد اضافه خواهد شد.

حاتمی اظهار داشت: اعتبارات این طرح‌ها به طور عمده از سفر مقام معظم رهبری، سفرهای هیئت دولت به استان، منابع استانی، خشکسالی و ... تامین شده است.

وی با اشاره به اهمیت آب‌رسانی روستایی عنوان کرد: اعتبارات در این بخش در مقایسه با سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است. تاکنون بالغ بر 290 میلیارد ریال از منابع مختلف اعتباری برای پروژه های آب‌رسانی روستایی مصوب شده است.

هم‌اکنون بیش از 600 روستا در استان یزد زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول