اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراکز مشاوره در سمنان راه‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: مرکز فرهنگی خانواده پاسداران استان سمنان، مراکز مشاوره ویژه خانواده پاسداران را در این استان راه‏اندازی کرد.

مراکز مشاوره در سمنان راه‏اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران استان سمنان از راه‏اندازی مراکز مشاوره ویژه خانواده‏های پاسداران به منظور تامین رفاه حال خانواده‏ها و افزایش سطح سلامت روانی آنها خبر داد.

مریم حزینی ضمن ارائه گزارش عملکرد مرکز فرهنگی خانواده پاسداران استان سمنان در سال 90 افزود: در این مراکز مشاوره‏هایی در زمینه‏های تربیتی، تحصیلی و ... به صورت گروهی و انفرادی به خانواده‏ها ارائه می‏شود.

وی هم‌چنین گفت: مرکز فرهنگی خانواده پاسداران در آبان‌ماه سال 90 اردوی زیارتی سیاحتی را با حضور 90 نفر از همسران پاسداران شاغل و بازنشسته برگزار کرد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران استان سمنان بیان داشت: زیارت حضرت معصومه(س)، شرکت در مراسم دعای کمیل و ندبه، زیارت مسجد جمکران، زیارت حضرت عبدالعظیم‌حسنی از جمله برنامه‏های این اردو بود.

حزینی خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی خانواده پاسداران به منظور ارتقای سطح آگاهی و بینش سیاسی و اعتقادی خانواده‏ها برنامه‏های بصیرتی برگزار می‏کند.

وی گفت: دوره‏های طرح بصیرت در آبان‌ماه و آذرماه سال 90 برای شاغلان و بازنشستگان ستاد استان، تیپ 12 قائم(عج) ناحیه سمنان و مهدیشهر با حضور یک هزار و 800 نفر برگزار شد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران استان سمنان با بیان اینکه دوره‏های طرح بصیرت تا پایان سال‌جاری ادامه دارد، افزود: برنامه‏های بصیرتی در طول سال به صورت ماهانه برای پاسداران شاغل و بازنشسته همراه با خانواده آنها برگزار می‏شود که در هر دوره بنا به مقتضیات زمان مباحث تربیتی، اخلاق و سیاسی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول