اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از خرید مکمل‌های غیرمجاز

مرکز مشاوره ورزشی رایگان در سنندج راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مرکز مشاوره ورزشی رایگان به منظور جلوگیری از خرید مکمل‌های غیرمجاز از سوی ورزشکاران و پیشگیری از ایجاد مشکلات برای آنان در سنندج راه‌اندازی شد.

مرکز مشاوره ورزشی رایگان در سنندج راه‌اندازی شد
سعید عدنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تعدادی افراد سودجو مشاهده شده‌اند که اقدام به فروش مکمل‌های غیرمجاز و ارائه مشاوره‌های نادرست ورزشی می‌نمایند، اظهار داشت: اقدامات فروش و ارائه مشاوره‌های نادرست این افراد در حال حاضر مشکلات زیادی را برای ورزشکاران و خانواده‌ها به وجود آورده است.
وی گفت: این مرکز مشاوره به منظور جلوگیری از مشکلات به ‌وجود آمده برای ورزشکاران با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، هیئت‌های بدن‌سازی و پرورش‌ اندام، آمادگی جسمانی و آیروبیک شهرستان سنندج راه‌اندازی شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج با بیان اینکه این مرکز مشاوره با شعار "به چه قیمتی" فعالیت خود را آغاز کرده، گفت:همشهریان و ورزشکاران می‌توانند روز‌های دوشنبه به اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج مراجعه نمایند.
عدنانی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران برای تهیه مکمل‌های مورد نیاز ضمن پرهیز خرید از مغازه‌ها و مراکز مشاوره بدون مجوز می‌توانند به معاونت غذا و دارو واقع در خیابان مولوی مراجعه نمایند و آدرس داروخانه‌هایی که مجاز به فروش مکمل‌های ورزشی هستند را در اختیار خود قرار دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج اعلام کرد: ورزشکاران، خانواده‌ها و همشهریان در صورت بروز هرگونه ضرر و زیان در اثر مصرف مکمل‌های فوق و دریافت مشاوره نادرست از افراد سودجو و مراکز غیرقانونی باید به مراجع قانونی شکایت کنند تا پیگیری‌های لازم و برخوردهای قانونی صورت گیرد.
عدنانی در پایان تاکید کرد: مصرف هرگونه مکمل ورزشی باید زیر نظر متخصص و با آگاهی کامل صورت گیرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول