اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای هماهنگی و تبادل نظر برنامه‌ها

کارشناسان مشاوره قطب شرق استان تهران گرد هم آمدند

خبرگزاری فارس: در راستای هماهنگی و تبادل نظر برنامه‌ها، کارشناسان مشاوره قطب شرق استان تهران مهمان مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت می‌شوند.

کارشناسان مشاوره قطب شرق استان تهران گرد هم آمدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در راستای هماهنگی و تبادل نظر برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی در زمینه معرفی مشاغل با بهره گیری از ایام دهه فجر، آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت میزبان مشاوران قطب شرق استان تهران خواهد بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این ارتباط با اشاره به اهمیت و ضرورت آشنایی نسل جوان امروز و آینده ساز فردا با مشاغل و حرفه‌های مختلف، عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال از اسفند ماه کار برای هفته مشاغل به‌صورت رسمی کلید می‌خورد و نظر به اهمیت و ضرورت آشنایی دانش آموزان با مشاغل و حرفه‌های مختلفی که اشتغال و جذب نیروی کار در آنها از نیازها و ضروریات جامعه اسلامی، آن هم در سالی که برای استقلال اقتصادی، کمر به جهاد باید بست، تا به لطف خدا مطالبات مقام معظم رهبری تحقق یابد؛ وظیفه‌ای است که اهتمام و توجه جدی‌تری را به خود می‌طلبد.
مرتضی سیری در پایان تصریح کرد: طبق زمانبندی‌های صورت پذیرفته شهرستان پاکدشت میزبان مشاوران شرق استان خواهد بود تا ضمن تبادل نظر و رایزنی، طرح‌ها و برنامه‌های مدونی در راستای معرفی مشاغل و آگاهی دادن به دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی و اول متوسطه ارائه شود.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول