اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

برگزاری جشنواره شکوفه‌های انقلاب در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان از برگزاری نخستین جشنواره داستان کوتاه شکوفه‌های انقلاب در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره شکوفه‌های انقلاب در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نقی علیزاده عصر امروز در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال را اعلام کرد.

وی، اظهار داشت: در دهه فجر امسال نخستین جشنواره داستان کوتاه شکوفه‌های انقلاب به مناسبت دهه مبارکه فجر  برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری جشنواره «گنجینه‌های سرزمینم گیلان» و جشنواره «قصه گویی کودک» را در سه حوزه شفت، لاهیجان و اسالم عنوان کرد.

وی، جشنواره قصه‌گویی نوجوان در سه حوزه، همایش ادبی زبان مادری و برگزاری نمایشگاه آثار اعضا و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون را از دیگر ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد.

علیزاده هدف از برگزاری برنامه‌های مذکور را آشناسازی کودکان و نوجوانان انقلاب با آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامید و تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌های متنوع، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

وی، با اشاره به دیگر برنامه‌های کودک و نوجوان در دهه فجر ابراز داشت: پرده‌خوانی وقایع پیروزی انقلاب اسلامی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با دعوت از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌هاست.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان بیان داشت: در دهه مبارکه فجر مسابقات نقاشی، ادبی، کتابخوانی، نشریه دیواری، نمایش فیلم، کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و سفال نیز برگزار می‌شود.

وی، از برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد و اذعان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نمایشگاهی از توانمندی‌های بانوان استان را در گالری مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت از تاریخ 15 تا 25 بهمن برگزار می‌کند.

علیزاده آشنا کردن کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را مهم‌ترین هدف برنامه‌های کمیته مذکور ذکر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول