اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

رزمایش بسیجیان خلخال 19 بهمن ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: بزرگ‌ترین رزمایش آمادگی بسیجیان شهرستان خلخال همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

رزمایش بسیجیان خلخال 19 بهمن ماه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی معصومی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان خلخال اظهار داشت: این رزمایش با هدف حفظ انسجام، ارتقای مهارت و آمادگی بیشتر بسیجیان و همچنین اعلام حضور شایسته بسیجیان در صحنه‌های مختلف به ویژه پشتیبانی از نظام اسلامی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

وی با اعلام این‌که بسیج بهترین مولود و ثمره انقلاب اسلامی و شاهکار ارزشمند امام راحل بعد از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: می‌توان از بسیج به عنوان میوه دل انقلاب و انقلابیون یاد کرد که همیشه سعی کرده‌اند این میوه و درخت نشاط‌آفرین را پایدار و سرزنده نگه دارند.

معصومی در ادامه سخنان خود به ابعاد مختلف ایام پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت ارزش‌های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب باورها و به ثمر نشستن اندیشه‌های هوشمندی است که با تبری جستن از دشمن سعی می‌کنند زیباترین محصول را درو کنند.

این مسئول به اعزام کاروان‌های متعدد دانش‌آموزی و دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و ادامه داد: 500 نفر از بسیجیان خواهر در روزهای گذشته به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و یا اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: این کاروان‌ها متشکل از یک گردان بسیجی خواهر است که با حضور در مناطق جنگی و عملیاتی جنوب در کنار بازدیدی از مجموعه‌های در نظر گرفته شده از نزدیک با ارزشمندترین فرهنگ محصول انقلاب یعنی ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

معصومی اضافه کرد: امسال برنامه‌های سپاه خلخال متنوع‌تر از سال‌های گذشته بوده و با وجود رویکرد 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور یادواره‌های متعدد برگزار و در مراحل مختلف اعزام کاروان راهیان نور انجام شده است.

فرمانده سپاه خلخال گفت: طبق برنامه اعلامی از سوی مسئولان استان از 15 اسفند ماه امسال تا 18 فروردین سال آینده اعزام کاروان راهیان نور به صورت عمومی با اولویت نسل نوجوان و جوان ادامه پیدا می‌کند.

معصومی رویکرد اصلی راهیان نور را تداوم راه شهدا و درس‌گیری از رسالت آنها اعلام کرد و از پشتیبانی دلگرم‌کننده ادارات مختلف در زمینه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی قدردانی کرد.

72 پروژه عمرانی در شاهرود در حال اجرا است

در این جلسه بخشدار شاهرود نیز با بیان این‌که هم اکنون 72 پروژه و طرح عمرانی در این شهر در حال اجرا است، افزود: جمعیت 15 هزار نفری بخش شاهرود از مزیت‌های این طرح‌ها و پروژه‌ها که از محل اعتبارات امسال در حال اجرا است، استفاده می‌کند.

رضوان صادقی تصریح کرد: به میمنت ایام دهه فجر 11 پروژه بالغ بر 1.5 میلیارد تومان در بخش شاهرود خلخال افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای کامل 72 پروژه در حال اجرا را بالغ بر سه میلیارد تومان اعلام کرد.

بخشدار شاهرود با اشاره به اهمیت ایام دهه فجر و تشریح و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، این دهه را فرصتی مناسب در پیشبرد امور و اهداف نظام اسلامی توصیف کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول