اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

برگزاری رزمایش مقابله با حوادث در دشتی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری دشتی گفت: رزمایش مقابله با بحران در دشتی برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش مقابله با حوادث در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، علی زارعی در جلسه ستاد مدیریت بحران حوادث شهرستان دشتی از آغاز رزمایش در شهرستان دشتی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در آینده نزدیک در پایه کوه بیرمی خورموج برگزار می‌شود.
معاون عمرانی فرمانداری دشتی یادآور شد: هرگونه طرح، ساخت و ساز و عملیات حفاری که می‌خواهد اتفاق بیفتد باید با هماهنگی صورت بگیرد زیرا هرگونه ساخت و ساز در حریم خطوط انتقال گاز ممنوع است و حریمی که به این منظور در نظر گرفته شده است باید رعایت شود.
وی تصریح کرد: آنچه امروز برای ما مهم است اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از سوانح و حوادث است خواه طبیعی و خواه حوادث غیرطبیعی باشد.
زارعی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند هرکس مردم را از خطر سیل، زلزله و حوادث طبیعی نجات دهد بهشت بر او واجب می‌شود.
معاون عمرانی فرمانداری دشتی یادآور شد: رئیس جمهور تاکید دارد باید سالانه چند مانور و رزمایش بر اساس طراحی و برنامه‌ریزی قبلی صورت گیرد تا هنگام بروز حوادث بحرانی با آن مقابله کرد اگر همه امکانات دستگاه‌های اداری بسیج و مجهز شوند تا هموطنان آسیب نبینند این امر ارزش دارد.
وی گفت: اهداف ما از این رزمایش این است که توانایی و آمادگی خودمان را بسنجیم و توان و سرعت عمل در این زمینه را ارزیابی کنیم و دومین هدف نیز اهمیت خطوط انتقال گاز و جلوگیری از هرگونه حوادث و رویداد طبیعی و عکس‌العمل نیروهای ستاد بحران در این زمینه است.
زارعی خاطر نشان کرد: در سال جاری سه مانور زلزله، نجات حریق در هفته کاهش اثرات بلاهای طبیعی همچنین مانور زلزله در مدارس خورموج، کاکی و شنبه برگزار شده است.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول