اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر سرتیپ حیدری:

رزمایش ولایت 90 صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران را ‌‌‌آشکار کرد‌

خبرگزاری فارس: جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش ولایت 90 صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران را ‌‌‌آشکار کرد‌.

رزمایش ولایت 90 صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران را ‌‌‌آشکار کرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان اظهار داشت: به فرموده امام راحل (ره)، ولایت‌فقیه استمرار حرکت انبیای الهی است و به عنوان افضل‌النعم برای کشور ما مطرح است.
جانشین نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در همین راستا باید شکرگزار خدا بوده و شکر خود را با انجام خدمت صادقانه به محضر معبود یکتا نشان دهیم.
وی ولایت‌فقیه را صراط مستقیم دین دانست و توضیح داد: انتخاب راه درست مصداق کامل شکرگزاری این نعمت است.
وی با اشاره به تفاوت‌های موجود بین ارتش و نیروهای مسلح ایران با سایر کشورها افزود: تفاوت در مشروعیت، مأموریت و سلسله‌ مراتب از جمله این تفاوت‌ها است.
حیدری با بیان اینکه ارتش‌های سایر کشورهای دنیا مشروعیت خود را از نظام‌ها و دستگاه‌های دیکتاتوری و غیرالهی دریافت می‌کنند، اعلام کرد: مأموریت آنها نیز حفاظت از اموال و جان پادشاهان و حاکمان این سرزمین‌ها است.
وی عنوان داشت: با این حال نیروهای مسلح ایران زیر پرچم ولایت‌فقیه و جانشین امام زمان(عج) و در جهت پاسداری از دین خدا انجام وظیفه می‌کنند.
جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردی‌های سربازان اسلام و انقلاب در لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) اشاره کرد و متذکر شد: منتسب بودن نام این لشکر با امام رضا(ع) حضور نورانی و اثربخش در سال‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات پیروزمندانه ثامن‌الائمه(ع) و داشتن دلاورمردان و شجاعان زیادی در یگان‌های تابعه از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های لشکر 77 به حساب می‌آید.
وی تقدیم کردن بیش از 5 هزار و 200 شهید به انقلاب را از دیگر ویژگی‌های این لشکر ذکر کرد و افزود: در این راه یکی از بهترین یگان‌های نیروی زمینی ارتش، لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان است.
حیدری تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران صلابت و اقتدار خود را چندی پیش در رزمایش آبی ولایت و با حضور آب‌های بین‌المللی به جهانیان آشکار کرد.
وی با اشاره به صحبت‌های طوفانی فرمانده ارتش در پایان این رزمایش گفت: پیام امیر سرلشکر صالحی به آمریکا کاملا مشخص و مبرهن بود و این امر صلابت کامل کشور را در این زمینه نشان می‌دهد.
جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کار ما تلاش در راه خدا و کشته شدنمان شهادت است.
در این مراسم از زحمات شش ساله امیر سرتیپ دوم کاظم تارخ فرمانده سابق لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه و فرمانده فعلی قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق ارتش تقدیر و امیر سرتیپ‌دوم ستاد علی جهان‌شاهی به عنوان فرمانده جدید این لشکر منسوب شد.
پیش از این امیر جهان‌شاهی فرماندهی مرکز آموزشی 04 بیرجند را بر عهده داشته است.
انتهای پیام/م10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول