اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

‌رزمایش بزرگ دیده‌بان بصری در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در آینده نزدیک، رزمایش بزرگ دیده‌بان بصری ویژه بسیجیان در سیستان و بلوچستان به اجرا درمی‌آید.

‌رزمایش بزرگ دیده‌بان بصری در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا عظیمی جاهد امروز در نخستین همایش دیده‌بان بصری سپاه سلمان در مهمانسرای سپاه سلمان استان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که دو قومیت شیعه و سنی سال‌های متمادی با حفظ اتحاد و انسجام و برادری در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی داشته‌اند.
وی افزود: سیستان و بلوچستان امروز دارای 1000پایگاه مقاومت عملیاتی است که باید یک هزار پایگاه دیده‌بان بصری از گردان‌های الزهرا (س) و عاشورا داشته باشد. 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مرز پهناور و خشکی و دریایی این استان هر بسیجی باید به عنوان یک دیده‌بان بصری همه حرکات دشمن را رصد کند تا دشمنان نتوانند از مرزهای آبی و خاکی ما عبور کنند.
جاهد خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان با هوشیاری، بیداری و آگاهی در کنار هم از مرزها حفاظت و نگهداری کرده که به همین منظور رزمایش بزرگ دیده‌بان بصری در آینده نزدیک ویژه بسیجیان در استان اجرا می‌شود. 
مدیر پدافند هوایی سپاه پاسداران نیز در این همایش از دیده‌بان بصری هوایی به عنوان یکی از راهکارهای کشف اهداف هوایی نام برد.
اصغر عنایتی گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمان بحران رادارها دارند بهترین وضعیت استفاده دیده‌بان بصری است که در هر شرایطی جمع نشده و از آن استفاده می‌شود.
وی عنوان کرد: این همایش آثار و نتایج خوب و مثبتی را به دنبال خواهد داشت که فرماندهان در یک منطقه جمع می‌شوند تا نسبت به اهمیت کار آگاهی پیدا کنند.
مدیر پدافند هوایی سپاه پاسداران افزود: از آثار این همایش که جزو تأکیدات اصلی رهبر معظم انقلاب در دیده‌بان بصری بسیج است، نقشه‌های دشمنان رصد و توطئه‌های آنان خنثی‌سازی شده و انقلاب بیمه خواهد شد.
نخستین همایش دیده‌بان بصری با حضور بیش از 70 نفر از فرماندهان و مسئولان عملیات سپاه شهرهای استان و ارتش امروز در مهمانسرای سپاه سلمان با حضور مدیر پدافند هوایی کل سپاه با همت معاونت عملیات سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول