اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود:

رزمایش ولایت نشان‏دهنده آمادگی بالای ارتش است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شاهرود گفت: رزمایش ولایت آمادگی بالای ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از آب‏های سرزمینی کشورمان در برابر بیگانگان را نشان داد.

رزمایش ولایت نشان‏دهنده آمادگی بالای ارتش است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه این شهرستان، سیدمحمود حسینی در جلسه شورای بسیج پایگاه حجت بن الحسن (ع) بسیج اصناف شاهرود که با حضور شورای بسیج در محل پایگاه برگزار شد، با اشاره به بازتاب رزمایش ارتش در تنگه هرمز و دریای عمان اظهار کرد: این رزمایش در حقیقت اعلام آمادگی برای همکاری با کشورهای منطقه بود.
وی تصریح کرد: این رزمایش در عین حال حاوی این پیام به دشمنان انقلاب بود که ایران آمادگی لازم برای برخورد با کوچک‏ترین خطر احتمالی را دارد و با واکنش سریع هر تهدیدی را پاسخ خواهد داد.
فرمانده بسیج اصناف شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام برنامه‏های باقیمانده پایگاه در سال 90 تا پایان سال گفت: با توجه به اهمیت ویژه حلقه‏های صالحین، باید تلاش کرد که در پایگاه‏ها همه افراد عضو این حلقه‏ها شوند.
حسینی در پایان افزود: باید دوره‏های آموزشی ارتقای عضویت عادی به فعال و بدو ورود یاران برای آشنایی اعضا با بسیج، ساختار، اهداف و دستاوردهای آن برگزار شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول